مسوول کمیته دارت استان سمنان گفت: اولین دوره مسابقات دارت آزاد قهرمانی کشور با حضور بیش از 150 ورزشکار سراسر کشور در سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 02 July 2017
به گزارش تابناک سمنان، محمد حسین فاضلی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات در بخش انفرادی در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 تیر96 به ترتیب در بخش بانوان و آقایان در سالن ورزشی بانوی شهر سمنان برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور هشت دارت انداز خانم و هشت دارت انداز آقا از استان سمنان در اولین دوره مسابقات دارت آزاد قهرمانی کشور، بیان داشت: نفرات برتر این مسابقات به مسابقات انتخابی تیم ملی سال 97 اعزام خواهند شد.

وی، به برگزاری نهمین اردوهای تیم ملی نوجوان دارت جمهوری اسلامی ایران در گرمسار از امروز یکشنبه 11 تیر 96 با هدف آمادگی برای مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن اشاره کرد و گفت: این مسابقات با حضور چهار نفر در بخش بانوان و چهار نفر در بخش آقایان است و مهشاد عوض زاده نماینده استان‌سمنان در این اردو حضور دارد.

مسوول کمیته دارت استان سمنان گفت: نیاز اصلی حفظ و توسعه رشته ورزشی دارت در استان جذب حامی مالی و ورود بخش خصوصی به عنوان حامی این رشته ورزشی است.

استان سمنان 80 دارت انداز سازمان یافته دارد که از این تعداد 40 نفر بانوان و 40 نفر آقایان تشکیل می دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار