صدها تن از کارکنان شرکتی مخابرات ایران روزهای شنبه و یکشنبه ۱۰ و ۱۱ تیر در شهرهای مشهد، همدان، شیراز و چند شهر استان‌های لرستان و خوزستان با درخواست برای «اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در مخابرات، عقد قرارداد مستقیم و تامین امنیت شغلی»‌ اعتصاب و تجمع کردند.
کد خبر: ۴۵۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵ 02 July 2017
به گزارش تابناک سمنان و به نقل از ایلنا، اعتصاب و تجمع روز یکشنبه در مقابل ساختمان‌های شرکت مخابرات و نیز دفتر علی ساری، یکی از نمایندگان مجلس در اهواز، در شرایطی برگزار شد که کارکنان شرکتی مخابرات در مشهد از دو هفته پیش دست به اعتراض صنفی زده‌اند.

بر اساس این گزارش، تجمع کنندگان که طرف قرارداد با شرکت‌های خصوصی هستند و اغلب در شبکه کابل هوایی مخابرات مشغول به کارند، گفتند:‌ «تا زمانی که مطالباتمان برآورده نشود، به اعتراضات خود ادامه خواهیم داد».

تجمع‌کنندگان در مقابل دفتر علی ساری،‌ نماینده نماینده مجلس در اهواز، هدف از این تجمع را «آگاه ساختن بیشتر نمایندگان مجلس از وضع شرکتی‌های مخابرات»‌ اعلام کردند و از نمایندگان قوه مقننه خواستند «آستین بالا بزنند و شرکت مخابرات ایران را به اجرای قانون مجبور کنند».
در این ارتباط،‌اتحادیه آزاد کارگران ایران گزارش داد که کارکنان شبکه کابل هوایی و زمینی مشهد روز شنبه در مقابل اداره کار استان خراسان رضوی تجمع کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار