مسؤول کمیته دارت استان سمنان:
مسؤول کمیته دارت استان سمنان با اشاره به میزبانی سمنان در مسابقات دارت آزاد ایران گفت: نهمین اردوی تدارکاتی تیم ملی دارت جوانان در سمنان جریان دارد.
کد خبر: ۴۵۲۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 03 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسین فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح برنامه‌های کمیته دارت استان کرد: تیرماه حجم بالای برنامه‌ها را شاهد خواهیم بود و برگزاری مسابقات درون‌استانی و اعزام به مسابقات کشوری در پیش است.

وی ادامه داد: طی هماهنگی به‌عمل‌آمده، کادر تیم‌های ملی جوانان و انجمن دارت کشور، هشت بازیکن نهایی انتخاب‌شده در اردوی تیم ملی در مسابقات آزاد کشوری که در روزهای 15 و 16 تیرماه در شهرستان سمنان برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

مسؤول کمیته دارت استان سمنان با تأکید بر اینکه اردونشینان در حال حاضر در نهمین اردوی تدارکاتی تیم ملی تا روز چهارشنبه، 14 تیرماه در سمنان حضور دارند، تصریح کرد: ورزشکاران پس از اتمام اردو در مسابقات شرکت خواهند کرد.

فاضلی با اشاره به اسامی اردونشینان تیم ملی جوانان اضافه کرد: در بخش پسران، ایلیا خشنودی از فارس، امیرعلی میرزایی از تهران، مهرداد سیفی از تهران و آریان بهاری از گیلان و در بخش بانوان دنیز هشتبران از تهران، آتنا دهقانپور از تهران و نیایش کریوند از استان مرکزی در اردو حاضر هستند.

وی با بیان اینکه مهشاد عوض‌زاده نماینده سمنان در جمع اردونشینان تیم ملی دارت جوانان کشور است، اظهار کرد: افتخاری بزرگ برای ورزش استان سمنان رقم خواهد خورد.

برچسب ها: مسابقات دارت ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار