فرماندار سرخه:
رماندار سرخه بابیان اینکه قاچاق کالا مانع تحقق اقتصاد مقاومتی است از کشف ۸۷ مورد کالای قاچاق طی سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: این کشفیات ۴۰۰درصد رشد داشت.
کد خبر: ۴۵۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 03 July 2017

علی محمد مویدی زاده عصر دوشنبه در جلسه ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز سرخه به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر بابیان اینکه بیش از شش میلیارد تومان‌کشفیات کالای قاچاقدر سال ۹۵ در سطح استان صورت گرفته است، ابراز داشت: از این‌مقدار بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن در سرخه کشف و ضبط شده است که در مقایسه با سال ۹۴از رشد ۴۰۰درصدی حکایت دارد.

فرمانداری سرخه - کراپ‌شده

وی با بیان اینکه تعداد کشفیات طی سال ۹۴، ۱۶ مورد بوده که این میزان با افزایش بیش از ۵۰۰ درصدی به ۸۷ فقرهدر سال ۹۵ رسید، افزود:سرخه گلوگاه حیاتی شاهراه های ارتباطی سمنانبا استان های مهم و همجوار کشور است که با توجه ویژه و افزایش تدابیر نظارتی می توان از بخش عمده ای ورود و خروجکالای قاچاقجلوگیری کرد.

فرماندار سرخه همچنین ابراز داشت: قاچاق کالا ازجمله مواردی است که آسیب های بسیار جدی به‌مقوله اقتصاد کشور و تولید ملی وارد می کند لذا به دلیل اهمیت این موضوع توجه جدی و مستمر در راستای ‌جلوگیری ومبارزه با قاچاق کالا و ارز در دستور کاردولت تدبیر و امید قرار داشته است.

مویدی زاده در ادامه تصریح کرد: گسترش و توسعه پدیده قاچاق و تاثیر مخرب آن در امر تولید، تجارت قانونی و سرمایه گذاری و اشتغال خطر جدی و بزرگی به شمار می رود که باید با جدیت تمام با آن مبارزه کرد و بر همه دستگاه هایی که به نحوی می توانند در این امر دخیل باشند واجب است که سهم خود را در راستای مبارزه با قاچاق کالا ایفا کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال قرار داریم لذا این مهم می طلبد تا با حمایت از تولید کنندگان داخلی و عدم خرید کالاهای خارجی و قاچاق بتوانیم به تقویت پایه های اقتصاد جامعه و در نهایت به تحقق شعار سال کمک کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار