معاون ورزش و جوانان سمنان خبر داد
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به اجرای طرح آموزش زوج‌های جوان، بر لزوم مشارکت دستگاه‌های فرهنگی مرتبط در این امر تأکید کرد.
کد خبر: ۴۵۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 04 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مصطفی مرادی در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: طرح شبکه ارتباط آموزشی زوج‌های جوان به‌صورت نمونه در شهرستان سمنان اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح بر اساس نیازسنجی و خلأیی که زوج‌های جوان در سال‌های اول زندگی با آن مواجه‌ هستند، تدوین شده است.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه این طرح کمک می‌کند تا از مشکلات زوج‌های جوان که اکثریت از سنین پایین هستند، کاسته شود، ادامه داد: آموزش‌های لازمدر بدو زوجیت و آغاز نامزدی به افراد داده می‌شود تا کاملاً برای پذیرش شرایط جدید مهیا شوند.

مرادی افزود: در این طرح، به‌نوعی زندگی جوانان پایش می‌شود تا از مشکلاتی که دامن‌گیر زوج‌های جوان است، پیشگیری به عمل آید.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از طلاق‌ها در سال‌های اولیه اتفاق می‌افتد، این پیام منتقل می‌شود که سیاست‌گذاری نیز باید با این محوریت مدنظر قرار گیرد.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه این طرح برای دو سال اجرا می‌شود، اظهار کرد: استقبال زوج‌ها از این طرح خوب بود؛ اما مشارکت دستگاه‌ها لازمه اجرای کامل طرح است و این جلسه نیز برای همکاری دستگاه‌ها تدارک دیده شد.

مرادی تصریح کرد: نتیجه مطلوبی از این طرح گرفتیم و مشارکت هر چه بیشتر دستگاه‌های مرتبط موجب دستیابی به اهداف تعیین‌شده خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی در اثربخشی این طرح دخیل‌ هستند، اظهار کرد: ستاد ساماندهی، بهزیستی، کمیته امداد، دادگستری، فرمانداری و ... کمک‌حال اجرایی شدن این طرح هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار