کد خبر: ۴۵۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 05 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، در این آئین که با حضور استاندار سمنان،شهردار اصفهان، مدیر عامل بانک شهر و جمع دیگری از مسئولین استانی برگزار شد اولین سری اتوبوس های ساخت داخل با استاندارد یورو 4 تحویل شهرداری اصفهان شد.

عقاب در خدمت آسمانی پاک

مهندس اکبری راد نایب رئیس هیئت مدیره شرکت عقاب افشان سمنان در آئین واگذاری ۱۳۷ اتوبوس شهری با استانداریورو 4 به شهرداری اصفهان به خبرنگار تابناک گفت: بعد از برجام خانوار های زیادی مشغول به کار شدند و ۵۰۰ نیروی کار جذب گردیدند و اشتغال پایدار شد و هم چنین بر اساس توانایی این مجموعه و حمایت های بی دریغ مسئولین و استاندار محترم ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای امسال برنامه ریزی شده است که تولید و تحویل ناوگان شهری گردد.

شهردار اصفهان نیز در خصوص علت انتخاب برند عقاب اسکانیا به خبرنگار تابناک گفت:

در این خصوص بازرسی‌های کارشناسانه‌ای را از خط تولید تعدادی از شرکت‌های تولید اتوبوس در کشور انجام دادیم و در نهایت نتیجه بر آن شد تا ۵۰۰ دستگاه اتوبوس را از این شرکت‌های تولیدکننده داخلی خریداری کنیم. البته بخش عمده‌ای از این تعداد را شرکت تولیدی و صنعتی عقاب‌افشان به عنوان شریک تجاری اسکانیای سوئد تولید خواهد کرد که تمامی محصولاتش از بالاترین استانداردهای اروپایی برخوردارند. ضمن آنکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم از دو اتوبوس‌ساز داخلی دیگر نیز تعدادی اتوبوس خریداری کنیم.

عقاب در خدمت آسمانی پاک

دکتر جمالی نژآد در پاسخ به سؤال که در مورد خرید اتوبوس‌های شهری تا چه میزان کیفیت مورد توجه شما بوده است ؟ گفت: استانداردهای زیست‌محیطی آنهاست و این موضوع را مورد توجه ویژه‌ای قرار داده‌ایم. اتوبوس‌های تولیدی شرکت عقاب افشان با برند اسکانیای سوئد، دارای استانداردهای یورو ۴ و یورو ۵ هستند که بالاترین استانداردهای زیست‌محیطی به شمار می‌روند. این اتوبوس‌ها مجهز به فیلترهای دوده هستند و عملاً به جای دود آلوده، بخار آب وارد هوای شهر خواهند کرد.

عقاب در خدمت آسمانی پاک

شایان ذکر است استانداردهای انتشار گازهای خروجی برای اتومبیل های جدید به طور موثر از سال ۲۰۰۹ زمانی که «یورو ۵ استاندارد به اجرا در آمد نیازمند نصب یک قطعه به نام DPF (Diesel particulate filter ) می باشد که در اگزوز خودروهای دیزلی نصب خواهد شد و قبل از سال ۲۰۰۹ خیلی از کامیونها نسبت به نصب این قطعه همت گمارده بودند.

عقاب در خدمت آسمانی پاک

این فناوری باعث حذف دود سیاه، ذرات معلق بسیار ریز و اکسیدهای فلزی خطرناک ناشی از سایش موتور و هیدروکربن ها معطر از اگزوز موتورهای دیزلی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار