مدیر آموزش و پرورش سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به فعالیت 58 آموزشگاه در زمینه علمی در این شهرستان گفت: سه آموزشگاه در زمینه رباتیک فعال‌ است.
کد خبر: ۴۵۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 06 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید رضایی صبح امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره رباتیک دانش‌آموزی شهرستان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات شناسایی افرادی است که در زمینه کارهای نو به‌ویژه علم رباتیک استعداد دارند.

وی ادامه داد: مربیان آموزشگاه رباتیک دانش‌آموزان را از پایه‌های پیش‌دبستانی تا دوره دبستان و متوسطه اول جذب کرده‌اند و به آموزش این علم پرداختند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به رقابت‌های انجام‌شده در آیین اختتامیه افزود: دانش‌پژوهان رباتیک به‌صورت فنی به رقابت پرداختند و به‌خوبی کار خود را ارائه دادند.

رضایی تصریح کرد: آموزشگاه رباتیک شهرستان سمنان کمتر از یک سال است که آغاز به فعالیت کرده است؛ اما با ادامه این روند و فعالیت مستمر مربیان شاهد پیشرفت خوبی از علم رباتیک در شهر سمنان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در مدارس فرصت زیادی برای ارائه کارهای خلاق و نو ندارد و عمدتاً حافظه‌محور است، اضافه کرد: در این آموزشگاه علمی با ارائه خدمات نوین هم استعداد دانش‌آموزان شکوفا می‌شود و خلاقیت آنان بروز خواهد کرد و هم به علوم نوین دست پیدا خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با بیان اینکه در سمنان 58 آموزشگاه علمی وجود دارد، اضافه کرد: در ارتباط با رباتیک سه آموزشگاه فعالیت دارند.

رضایی بیان کرد: ازآنجایی‌که معتقدیم چند آموزشگاه رباتیک که در شهرستان سمنان فعال هستند، باید کار خود را نشان دهند تا فضایی برای رقابت ایجاد شود، برنامه‌ای برای افزایش این آموزشگاه‌ها نداریم.

وی با بیان اینکه هرچه تعداد آموزشگاه بیشتر شود، کنترل و نظارت کمتر خواهد شد، بیان کرد: چون شهر هنوز گسترش پیدا نکرده است، همین تعداد آموزشگاه کفایت می‌کند و در سال‌های آینده امکان اضافه کردن آموزشگاه‌ها وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار