نماینده دامغان در مجلس:
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از 40 درصد واحد های معدنی دامغان به دلیل کمبود آب، نبود نقدینگی و بازار فروش تعطیل است.
کد خبر: ۴۵۶۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 10 July 2017
به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل حسن بیگی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در چهارسال گذشته بیش از 800 کارگر واحدهای تولیدی و صنعتی به دلایل مختلف در این شهرستان بیکار شدند و ارایه تسهیلات رفع موانع تولید جهش خوبی برای کاهش نرخ بیکاری دردامغان بوده است.


وی با تاکید بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از بیکاری جوانان شاغل در این واحدها، افزود: نرخ بیکاری 12.5 درصد در دامغان بالاتر از سایر شهرستان های استان سمنان و قابل توجه است.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: اولویت کاری دولت دوازدهم برای رفع مشکلات اقتصادی استان سمنان، ارایه تسهیلات رونق تولید و تامین بازار فروش محصولات تولیدی باشد و این رویکرد ارزشمند در دراز مدت چالش بیکاری در سمنان را برطرف می کند.

وی با بیان اینکه رفع مشکل بیمه، مالیاتی و تزریق به موقع نقدیندگی برای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان ضروری است، خاطرنشان کرد: شهرستان دامغان برای افزایش رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری به حمایت های همه جانبه مسوولان استانی و کشوری نیازمند است.

حسن بیگی گفت: دولت یازدهم قدم های شمرده و خوبی را برای کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان برداشته است اما این برنامه ها نباید مقطعی باشد و باید با تدبیر و عقلانیت برای رفع مشکلات استان اقدام کرد.

وی افزود: تحریم های ناجوانمردانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی و در بعضی مواقع مدیریت های ضعیف اقتصاد و صنعت ایران را با چالش مواجه کرد و باید با برادری و اتحاد و استفاده بهینه از سرمایه های داخلی برای رشد و توسعه روز افزون اقدام کند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمبود آب در مناطق روستایی دامغان یکی دیگر از چالش های اساسی این منطقه از استان است که می توان با تخصیص اعتبار لازم برای رفع این چالش اقدام کرد.

شهرستان دامغان با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در شرق شهرستان سمنان، 110 واحد صنعتی و تولیدی فعال دارد.
برچسب ها: نماینده مجلس ، معادن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار