مدیردرمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: سه طرح درمانی تامین اجتماعی با اعتبار 90 میلیارد ریال به صورت ویدئو کنفرانس در هفته تامین اجتماعی امسال بهره برداری می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 16 July 2017
به گزارش تابناک سمنان، سید مجتبی اکرم روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این طرح ها شامل هتلینگ بیمارستان شفا سمنان با 40 میلیارد ریال، مرکز سی‌تی اسکن تامین اجتماعی با صرف اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال و راه‌اندازی 2 مرکز رادیولوژی دیجیتال با اعتبار 15 میلیارد ریال است که به مناسبت هفته تامین اجتماعی به صورت متمرکز و ویدئو کنفرانسی بهره برداری می شود.

وی از بازسازی و نوسازی بخش‌های مختلف درمانی تامین اجتماعی استان سمنان در یک سال اخیر خبر داد و گفت: تاکنون هر چهار بخش بیمارستان تامین اجتماعی شفا سمنان بازسازی و تجهیزات درمانی آن به روزرسانی شده است.

اکرم با اشاره به افتتاح درمانگاه ایوانکی در اردیبهشت 96، افزود: طرح درمانگاه تامین اجتماعی سرخه نیز با 75 درصد پیشرفت ساخت، تا پایان امسال تکمیل، تجهیز و بهره برداری می‌شود.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان سمنان، از راه اندازی مرکز پزشکی هسته‌ای در سال 95، به عنوان یکی از دستاوردهای مهم تامین اجتماعی در سطح ملی خبر داد و بیان کرد: در چهار سال اخیر به اندازه 30 سال گذشته آمبولانس و ناوگان امدادی خریداری و نوسازی حمل و نقل بیمارستان‌ها انجام شده است.

اکرم، ضریب اشغال تخت‌های بیمارستان‌های زیر پوشش تامین اجتماعی استان سمنان را بیش از 72 درصد عنوان کرد و گفت: در یک سال گذشته بیش از 10 هزار و 500 بیمار در بیمارستان تامین اجتماعی استان بستری و بیش از چهار هزار و 900 عمل جراحی در مراکز درمانی و بیمارستانی اداره کل تامین اجتماعی استان سمنان انجام شده است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان سمنان، در خصوص بدهی این سازمان به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: با توجه به بررسی اسناد و سندهایی که تا پایان اسفند ماه 95 پرداخت نشده، میزان این بدهی کمتر از 300 میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا، بیش از 478 هزار نفر از جمعیت بیش از 700 هزار نفری استان سمنان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که این رقم حدود 70درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند، 19 تا 25 تیرماه، هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار