سرویس مخفی آمریکا که وظیفه حفاظت از رئیس جمهوری و خانواده وی را برعهده دارد، سخنان وکیل ترامپ درباره آگاهی این سرویس از ملاقات پسر ترامپ با یک وکیل روس را رد کرد.
کد خبر: ۴۶۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 17 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، به نقل از رویترز، «سرویس مخفی» ایالات متحده آمریکا اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه از دیدار پسر ترامپ با یک وکیل روس آگاه بوده و آن را بررسی و مورد تأیید قرار داده است، رد کرد.

هفته پیش بود که نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی از دیدار دونالد جونیور ترامپ، پسر رئیس جمهوری آمریکا با یک وکیل روس به نام ناتالیا وسلنیتسکایا در دوران کارزارهای انتخاباتی ریاست جمهوری این کشور پرده برداشت، دیداری که چند روز پس از آن فرزند ترامپ به انجام آن اذعان کرد.

با این حال، جی سکلو، یکی از اعضای تیم حقوقی رئیس جمهوری این کشور در گفتگو با ای‌بی‌سی نیوز گفت: خوب، برای من این سئوال مطرح است که چرا سرویس مخفی، اگر چنین چیزی این قدر شنیع است، چرا سرویس مخفی به این افراد اجازه (چنین ملاقاتی) داده است. رئیس جمهوری در حال حاضر از حفاظت سرویس مخفی بهره‌مند است، و این موجب مطرح شدن پرسشی برای من شده است.

اما میسون بریمن، سخنگوی سرویس مخفی آمریکا در پاسخ به این اظهارات گفت که پسر جوان ترامپ در زمان ملاقات مدنظر که با حضور وی و دو تن از دستیاران ارشد کارزار تبلیغاتی ترامپ برگزار شده بود، تحت حفاظت سرویس مخفی نبوده است.

وی در بیانیه خود آورده است: در ژوئن ۲۰۱۶، دونالد جونیور ترامپ تحت حفاظت سرویس مخفی آمریکا نبوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار