فرماندار سمنان تأکید کرد
فرماندار شهرستان سمنان بر لزوم اجرای برنامه نو و تأثیرگذار برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۴۶۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 17 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدعباس دانایی صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان سمنان به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» اشاره کرد و افزود: با تدابیر اندیشیده شده توسط دولت، تلاش می‌شود تا تولید و اشتغال رونق بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی اوقات فراغت تابستان سال 96 اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص در ایام تابستان، برنامه‌ریزی‌ها درست مورد انتظار مردم است و دستگاه‌های مربوطه باید به‌صورت مجزا و با هم‌افزایی بیشتر برنامه مطلوب را برای اوقات فراغت تعیین کنند.

فرماندار سمنان بیان کرد: برنامه‌هایی باید طراحی اجرایی و برنامه‌ریزی شود که افراد با میل خود در آن شرکت کنند.

دانایی تصریح کرد: برنامه‌های نو، مناسب و باب میل مردم در جذب و استقبال از برنامه‌ها بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به طراحی سامانه درج برنامه‌های اوقات فراغت اظهار کرد: بسیاری از دستگاه‌ها، اطلاعات خود را در سامانه اوقات فراغت درج کرده اند که رصد این اطلاعات توسط خانواده‌ها می‌تواند برای شرکت در کلاس‌ها، دوره‌ها و برنامه‌ها موثر باشد.

فرماندار سمنان با تأکید بر لزوم ثبت برنامه در سامانه مذکور توسط دستگاه‌های فرهنگی اظهار داشت: ثبت برنامه در سامانه علاوه بر افزایش کمیت برنامه‌های پیش‌بینی شده در دستگاه‌های فرهنگی، به جمع‌بندی نهایی و چگونگی کیفیت آن نیز کمک می‌کند.

دانایی با اشاره به اینکه هم‌افزایی بیشتر موجب به سرانجام رساندن کارها بیشتر می‌شود، اظهار کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل برای در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی و ... خود به آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها را دارند و می‌توان از امکانات سایر دستگاه‌ها هم بهره برد.

وی اظهار داشت: باید از فرصت تابستان بهره برد و این سه ماه موقعیت خوبی برای ارائه برنامه ویژه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار