رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام کرد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: به‌دنبال تصويب رشته تخصصي "طب اورژانس" و اعطای آن به این دانشگاه بعد از 23 سال سد پذيرش رشته‌هاي جديد دستيار تخصصي پزشكي در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شکسته شد.
کد خبر: ۴۶۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 17 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، دکتر مهدی شادنوش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با اخذ مجوز پذیرش دانشجو در این رشته در دانشگاه علوم پزشکی سمنان، شماررشته‌هاي دستياري تخصصي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان به پنج رشته رسيد.

وی با بیان اینکه مجوز پذیرش دانشجو در این رشته تخصصی دیروز رسما برایدانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صادر شد افزود: توان و ظرفیت بالای علمی و همچنین وجود زیرساخت‌های لازم در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اعطای این مجوز نقش موثری داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه این دانشگاه از آغاز سال تحصیلی پیش‌ رو پذیرای دانشجویان جدید در دو رشته جدید دستیاری خواهد بود گفت:پس از تثبيت رشته‌هاي موجود دستياري دانشگاه با خروج آنها از شرايط مشروطي و تهيه امكانات و زيرساخت‌هاي مناسب، اقدام به توسعه رشته هاي دستياري تخصصي باليني کرده که در همین راستا به لطف خدا در سال تحصيلي جديد از مهرماه پذيراي دستيار در دو رشته بيهوشي و طب اورژانس خواهيم بود.

این عضو هیئت علمیدانشگاه علوم پزشکی استان، اخذ این رشته‌ها را موفقیتی برای دانشگاه و مردم استان ارزیابی وضمن تبريك اين موفقيت به جامعه دانشگاهيان استان ابراز اميدواري كرد با همت و تلاش اساتيد و كاركنان دانشگاه مسير توسعه رشته‌هاي باليني با توجه به هموار شدن راه و ایجاد زيرساخت‌هاي موجود همچنان در این استان تداوم بیابد.

دکتر شادنوش با اذعان به اینکه دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان از سال ١٣٧٣ در سه رشته تخصصي داخلي، اطفال و زنان پذيرش دستيار باليني داشته است اظهار کرد: با افزودن رشته‌هاي تخصصي بيهوشي و طب اورژانس رشته‌هاي باليني این دانشگاه به پنج رشته رسیده و توسعه و تقویت این روند در سال‌های آتی نیز پیگیری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار