از سوی حوزه هنری سمنان
کتاب «آوازهای سنگ در گوش باد» به همت حوزه هنری استان سمنان رونمایی شد.
کد خبر: ۴۶۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 18 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، در مراسمی با حضور داوود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان، علی داوودی مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، نورعلی غلامحسین‌نیاسماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان و جمعی از هنرمندان در سالن ماه حوزه هنری استان سمنان، کتاب «آوازهای سنگ در گوش باد» شامل مجموعه اشعار «محمود قدس» از شاعران پیشکسوت حوزه هنری استان سمنان رونمایی شد.

مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری در این مراسم گفت: شعر در گذر زمان کهنه نمی‌شود و لطافت و جذابیت خود را از دست نمی‌دهد.

علی داوودی افزود: درنگ‌ها و مکث‌های مشترکی در هنر عکاسی و شعر نو وجود دارد و با توجه به اینکه شاعر این کتاب عکاس هم هست، اشعار حاصل نگاه عکاس است و رد پای یک عکاس را به‌وضوح در شعرها می‌بینیم.

وی بیان کرد: نگاه ویژه و تصویرسازی‌های مناسب و زیبا در اشعار، این کتاب را خواندنی کرده است.

مدیر دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با بیان اینکه شعر باید به داد عاطفه ما برسد و بیدارمان کند، تصریح کرد: صمیمیت و بروز صادقانه احساسات شاعر در این کتاب کاملاً مشهود است.

پخش کلیپ، بیان نقد و نظر ناصر رحیمی و مهدی زارع درباره کتاب آوازهای سنگ در گوش باد، اجرای موسیقی سنتی، پخش کلیپ و شعرخوانی محمود قدس از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

کتاب «آوازهای سنگ در گوش باد» شامل مجموعه اشعار «محمود قدس» در قالب سپید در 84 صفحه در قطع رقعی با شمارگان هزار و 100 نسخه و با قیمت 10 هزار تومان از سوی دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان سمنان توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

پیش‌ از این، کتاب‌های «آفتابی‌ها» و «ستاره‌های سکوت» از این شاعر به چاپ رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار