رئیس تبلیغات اسلامی میامی:
رئیس تبلیغات اسلامی میامی درباره برنامه های تابستانی این اداره، گفت: ۵۰ گفتمان دینی با موضوعات متنوع دینی، سبک زندگی اسلامی و فرهنگی در بوستان های معرفت شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 19 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام مجید بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طرح اوقات فراغت در میامی با نام «بوستان معرفت» برگزار می‌شود، تاکید کرد: ۵۰بوستان میزبان این طرح تابستانی هستند که از مباحث مهم مطروحه در آن گفتمان های دینی با موضوعات سواد رسانه ای و فضای مجازی، دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با بیانی متنوع و در خور فهم مخاطب نوجوانان خواهد بود.

مجید بخشی تبلیغات اسلامی میامی - کراپ‌شده

وی با بیان اینکه در سال جاری در تعداد بوستان های معرفت میامی افزایش ۱۰۰ درصدی راشاهد هستیم، افزود: در سال گذشته تنها ۲۵ بوستان میزبان طرح های تابستانی تبلیغات اسلامی شهرستانبودند اما در سالجاری علاوه بر این بوستان های معرفت، ۱۰ پایگاه قرآنی نیز برای استفاده نوجوانان در تابستان، دایر شده که برنامه های روخوانی، روانخوانی و مفاهیم را دنبال می‌کند.

رئیس تبلیغات اسلامی میامی با اشاره به اینکه ۶۰۰ نفر درطرح اوقات فراغت این ادارهثبت نام کرده اند، گفت: اوقات فراغت فرصت بسیار مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان در حوزهدینی و اسلامی است و بایستی با همفکری و همدلی و برنامه‌ریزی صحیح، زمینه آموزش‌های دینی و جذب جوانان را در مساجد و کانون های فرهنگی شهر و روستا ها فراهم کنیم.

بخشی افزود: این طرح در تیرماه آغاز و تا شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان، بیان کرد: در این طرح از روحانیان مستقر، مبلغان، اساتید دانشگاه، کارشناسان، مربیان و رابطان طرح اوقات فراغت برای بیان موضوعات مطروحه در گفتمان ها دعوت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار