در سفر یک روزه وزیر بهداشت صورت گرفت
به گزارش تابناک سمنان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفرهای استانی و افتتاح پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی این استان وارد دامغان شد.
کد خبر: ۴۶۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ 22 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید حسن قاضی زاده هاشمی که در راس هیئتی از روز جمعه وارد استان سمنان شده است، سفر خود را در روز جمعه از شاهرود آغاز و پس از افتتاح چهار پروژه‌ حوزه بهداشت و درمان این شهرستان در صبح شنبه برای افتتاح دو طرح درمانی وارد دامغان شد، وی همچنین در ادامه برنامه به شهرستان‌های مهدیشهر و سمنان رفت.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به دامغان به گلزار شهدای این شهر خواهد رفت تا با نثار گل نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کند.

افتتاح دو پروژه بهداشتی و درمانی پایگاه سلامت بوستان و مهر و بازدید از خوابگاه در دست احداث دانشجویی دانشکده بهداشت و ساختمان بیمارستان سابق برادران رضایی و نشست و بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دامغان است.

افتتاح مرکز آزمون مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان

مهدی شادنوش ظهر شنبه در حاشیه افتتاح مرکز آزمون مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت به خبرنگاران بیان داشت: این مجتمع با زیر بنای دو هزار و ۲۸۰متر مربع و اعتبار ۱۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: افتتاح و بهره برداری از پایگاه سلامت شهری طالب آباد شهرستان مهدی شهر با زیر بنای ۳۵۰متر مربع و اعتبار ۹ میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت به استان سمنان است.

در بدو ورود وزیر بهداشت به شهر سمنان آیین بهره برداری از کتاب سفید پوشان حماسه ساز بهداشت و درمان هشت سال دفاع مقدس نیز رونمایی شد.

وزیر بهداشت پیش از ظهر امروز دو پایگاه سلامت را افتتاح و از مجتمع خوابگاهی دانشکده پرستاری دامغان بازدید کرد.

عملیات ساخت دانشکده پرستاری و مامایی سمنان آغاز شد/رونمایی از کتاب سفیدپوشان حماسه ساز

مهدی شادنوش در حاشیه کلنگ زنی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی سمنان که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، ابراز داشت: این طرح با هدف تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی با زیر بنای سه هزار و ۴۰۰ مترمربع با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی شد.

سمنان

وی افزود: ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی سمنان در سه طبقه و در مجتمع آموزشی دانشگاه ساخته و همچنین پیش بینی می شود برای ساخت این مجموعه ۱۰۲میلیارد ریال اعتبار نیاز باشد که از محل اعتبارات ملی تامین خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمناناز ساخت کتابخانه مرکزی و سایت کامپیوتر در سمنان خبر داد و ابراز داشت: این طرح با هدف، تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی با سه هزار متر مربع در دو طبقه بنا خواهد شد که پیش بینی می شود از اعتبارات ملی برای ساخت این مجموعه ۹۰ میلیارد ریال نیاز باشد.

وزیر بهداشت در این سفر از کتاب سفید پوشان حماسه ساز بهداشت و درمان هشت سال دفاع مقدس رونمایی کرد و همچنین مرکز آزمون مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد.

بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی سینای سمنان افتتاح شد

استاندار سمنان در حاشیه حضور وزیر بهداشت در سمنان برای افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان بیان کرد: وزیر بهداشت در سفر دوروزه به استان دو طرح بسیار مهم را مورد بهره برداری قرار دادکه نخستین آنها مرکز قلب و آنژیوگرافی شاهرود با اعتبار ۲۳میلیارد تومان محسوب می شود و دیگری بیمارستان سینای سمنان که برای ساخت و تجهیز آن تا کنون ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

افتتاح بیمارستان سینای سمنان توسط وزیر بهداشت

محمد رضا خباز افزود: افتتاح این دو مرکز می تواند تحول عظیمی را در بخش درمان استان سمنان به وجود آورده و شاهد کاهش سفرهای درمانی هم استانی ها به شهرهای مجاور هستیم.

وی سفر وزیر بهداشت را پرخیر و برکت یاد کرد و گفت: قاضی‌زاده هاشمی نگاه ویژه ای به استان ها و عدالت در خدمات درمانی دارد که خوشبختانه این نگاه باعث شده تا وی برای پنجمین بار به طور رسمی در عمر دولت یازدهم به استان سمنان سفر کند.

مرکز تصویربرداری گرمسار بهره‌برداری شد

مرکز تصویربرداری گرمسار هم‌زمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان گرمسار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بر اساس اعلام مسؤولان امر، مرکز تصویربرداری گرمسار در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و با زیربنای دو هزار و 500 مترمربع بنا شده است.

این مرکز در ورودی شرقی گرمسار و به همت بخش خصوصی راه‌اندازی شده است که از امروز به‌طور رسمی به بهره‌برداری رسید.

مرکز تصویربرداری گرمسار خدماتی همچون پرتونگاری، رادیوگرافی، سی.‌تی.‌اسکن، ام.آر.ای را به متقاضیان و بیماران ارائه می‌کند.

اعتبار ساخت مرکز تصویربرداری گرمسار 200 میلیارد ریال بوده و برای شماری از جوانان گرمساری شغل ایجاد کرده است.

در مجموع هشت طرح عمرانی طی ۲۴ساعت گذشته توسط قاضی زاده هاشمی در استان سمنان افتتاح شده است.

این طرح ها ۱۱۰میلیارد تومان اعتبار داشته اند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار