مسؤول پایگاه سلامت بوستان دامغان:
مسؤول پایگاه سلامت بوستان شهرستان دامغان گفت: ۵۱ درصد زایمان‌ها در پایگاه سلامت بوستان شهرستان دامغان در سال گذشته طبیعی انجام شد.
کد خبر: ۴۶۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 22 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، فریبا فؤادیان امروز در حاشیه بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف پایگاه سلامت بوستان شهرستان دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس در دامغان اظهار داشت: زنان بارداری که شرایط ویژه‌ای دارند، در این پایگاه تحت مراقبت‌های ویژه قرار می‌گیرند.

مسؤول پایگاه سلامت بوستان شهرستان دامغان بیان کرد: در سال ۱۳۹۵ با آموزش‌هایی که در این پایگاه به زنان باردار شهرستان دامغان داده شد، ۵۱ درصد زایمان‌ها طبیعی انجام شده است.

وی اظهار کرد: کلاس‌های آمادگی زایمان نیز در پایگاه سلامت بوستان شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

فؤادیان تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته مرگ نوزاد نداشتیم و امیدواریم تا این روند با اجرای اقدامات لازم در خصوص حفظ سلامت مادر و فرزند ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس از دامغان، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پایگاه بوستان سلامت شهرستان دامغان بهره‌برداری کرد.

سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی در ادامه سفر به شهرستان دامغان، این مرکز بهداشتی و درمانی را به بهره‌برداری رساند.

پایگاه بوستان سلامت شهرستان دامغان با زیربنای 350 مترمربع و با هزینه هشت میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

محل تأمین اعتبار این طرح، منابع استانی و اعتبارات ابلاغی وزارت بهداشت و تفاهم‌نامه ساخت واحدهای بهداشتی و درمانی بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار