رئیس انجمن مدیران صنایع سمنان:
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان با تأکید بر اینکه مسؤولان استانی باید برای تأمین آب به فکر باشند، گفت: در آینده نزدیک، شهر سمنان با تشنگی بزرگی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸ 23 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، رستم سعداللهی صبح امروز در جلسه بررسی زیرساخت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان سمنان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت‌ها یکی از دلایل عمده جذب سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی است.

وی با اشاره به مشکل آب مناطق ویژه اقتصادی استان سمنان و وجود چالش بزرگ کم‌آبی در شهر سمنان گفت: از چشمه روزیه، 480 لیتر آب در ثانیه تأمین می‌شد که اکنون به 330 لیتر در ثانیه رسیده و از گل رودبار نیز این تأمین آب از 170 لیتر در ثانیه به 72 لیتر در ثانیه رسیده است.

رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان با بیان اینکه برداشت آب از 23 حلقه چاه استان سمنان، اکنون به 12 حلقه رسیده است، گفت: تا دو سال دیگر با مشکل عمده در بحث تأمین آب مواجه خواهیم بود و بخش عمده‌ای از شهر سمنان با تشنگی بزرگی مواجه می‌شود.

وی افزود: باید برای تأمین آب، مسؤولان به فکر بوده و به فکر مشکلاتی که در آینده پیش رو است، باشند.

رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: تأمین آب نخستین نیاز در بحث سرمایه‌گذاری بوده و اگر قرار است در منطقه ویژه اقتصادی به نتیجه برسیم، ابتدا باید مشکل آب حل شود.

منبع: فارس
برچسب ها: کم آبی ، تامین آب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار