رئیس هیأت ورزش بیماران خاص سمنان:
رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان با بیان اینکه ۳۱ بیمار خاص در سمنان بیمه ورزشی می‌شوند، گفت: مسابقات قهرمان کشوری بیماران خاص نیمه دوم امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 23 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، زهرا چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح برنامه‌های هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان اظهار کرد: روز دوشنبه، دوم مردادماه نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان داریم.

وی ادامه داد: هدف از این نشست، آشنایی اعضای هیأت و رؤسای هیأت‌های شهرستانی با مدیریت ارشد ورزش استان است و در این نشست از انجمن‌های بیماران تالاسمی، سرطانی و پیوند اعضا حضور دارند و محورهای مختلف ورزش بیماران خاص بررسی می‌شود.

رئیس هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان با بیان اینکه بیمه ورزشی برای ۳۱ بیمار خاص در سمنان صادر می‌شود، تصریح کرد: جواز شرکت در مسابقات کشوری تنها برای این افراد صادر می‌شود؛ مرز بین رده‌های سنی برخلاف سایر هیأت‌های ورزشی در هیأت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای استان سمنان وجود ندارد؛ زیر ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال دو رده سنی در حوزه ورزش بیماران خاص است.

چگینی با تأکید بر اینکه مسابقات کشوری بیماران خاص و پیوند اعضا نیمه دوم سال ۹۶ برگزار می‌شود، اضافه کرد: زمان و مکان برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه مکاتبه‌ای با رئیس بیمارستان کوثر داشتیم تا اطلاعاتی از بیماران خاص و پیوند اعضای این مرکز به دست آوریم، اظهار کرد: هدف ما، پیگیری وضع بیماران خاص و آشنایی آن‌ها با ورزش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار