رئیس مرکز مدیریت راه‌های سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان، رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان از آغاز به کار سامانه‌های ثبت تخلف عبور و مرور در محور سمنان- کیاسر در حوزه استحفاظی استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 23 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسین فیروزجائیان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به تأثیر مثبت به‌کارگیری سامانه‌های ثبت تخلف در پیشگیری از تصادفات جاده‌ای افزود: در راستای اجرای پروژه ملی تجهیز راه‌های شریانی کشور به سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور، فرآیند اجرای سامانه ثبت تخلفات در محور سمنان- کیاسر در حوزه استحفاظی راه‌های استان انجام شد.

وی بیان کرد: در استان سمنان هر ساله شاهد افزایش تعداد وسایل نقلیه هستیم و با افزایش تردد در محورهای استان، کیفی‌سازی محورهای استان برای کاهش تلفات جاده‌ای ضروری است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان اضافه کرد: هدف از توجه و هزینه دولت در امر ایمنی جاده‌های برون‌شهری کشور، افزایش سلامت و رفاه مردم است و باید رانندگان با آرامش و تأمل در رانندگی، سفری ایمن برای خود و سرنشینانشان به ارمغان آورند.

فیروزجائیان با بیان اینکه با نصب این سامانه‌ها انتظار می‌رود میزان قابل‌توجهی از سوانح رانندگی در استان کاهش یابد، گفت: با بهره‌برداری از این دستگاه‌ها تعداد سامانه‌های ثبت تخلف بهره‌برداری‌شده در محورهای استان به 56 دستگاه رسیده است.

برچسب ها: ثبت تخلف ، پلیس راه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار