دستکم 100 نفر از متقاضیان مسکن مهر شاهرود با اجتماع در فرمانداری این شهرستان گفتند: مسوولان امر برای تحویل واحدهای مسکونی مسکن مهر این شهرستان به متقاضیان، تلاش مضاعف کنند.
کد خبر: ۴۶۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 24 July 2017
به گزارش تابناک سمنان، آنان برای حل مشکلاتشان روز دوشنبه ابتدا در مقابل فرمانداری شاهرود و سپس در سالن اجتماعات این نهاد اجتماع و با مسوولان امر گفت و گو کردند.

شماری از این متقاضیان مسکن مهر در گفت و گو با ایرنا اعلام کردند : حدود 2 سال از موعد تحویل واحدهای مسکونی شان می گذرد ولی متقاضیان همچنان بلاتکلیف بسر می برند.


عیسی شعبانی یکی از این اجتماع کنندگان به نمایندگی همه گفت : پیمانکار اصلی این طرح به خاطر مشکلاتی از ادامه اجرای آن خودداری می کند و مسوولان به همین خاطر اجرای طرح را به پیمانکار دیگری سپرده اند.

وی خاطرنشان کرد : این درحالی است که از پیمانکار اصلی خلع ید نشده و همین موضوع موجب شده تا پیمانکار جدید هم نتواند آن چنان که لازم است ، طرح را ادامه دهد.

ناصر مشکور دیگر متقاضی مسکن مهر شاهرود یادآور شد : طبق قرار دادهای موجود در مسکن و شهرسازی باید در ماه مرداد سال 94 این خانه ها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شد.

وی ادامه داد : برای هر واحد مسکونی 17 تا 25 میلیون تومان پرداخت شد که صاحبان تاکنون صاحب مسکن نشدند.

به گفته متقاضی دیگر قربانعلی عباسی به خاطر بهره مندی زودهنگام از امکانات بهتر در واحدهای مسکونی در طرح ویژه مسکن مهر شاهرود ثبت نام انجام شد. وی حل زودهنگام مشکل مسکن مهر شاهرود را از سوی مسوولان امر شهرستانی و استانی خواستار شد.

آنان پیشرفت فیزیکی این واحدهای مسکونی را حدود 50 درصد اعلام کردند.
آنان یادآور شدند پس از شکایت متقاضیان علیه پیمانکار اصلی ، تاکنون 2 پرونده در دادگستری شاهرود درحال رسیدگی است.

مهدی اعتماد رئیس اداره مسکن و شهرسازی شاهرود که در میان اجتماع کنندگان حضور یافت ولی از گفت و گو با خبرنگار ایرنا خودداری کرد.

سید محمدرضا هاشمی فرماندار شاهرود با حضور در میان اجتماع کنندگان تلفنی با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان گفت و گو کرد که طی آن مقرر شد فرصت 10 روزه ای به پیمانکاران این طرح بدهند تا تکلیف متقاضیان مسکن مهر شاهرود را مشخص کنند.

اجتماع متقاضیان مسکن مهر شاهرود پس از گفت و گو با فرماندار پایان یافت.

بیشتر متقاضیان مسکن مهر شاهرود خانه هایشان را تحویل گرفتند.

شهرستان 160 هزار نفر شاهرود در شرق استان سمنان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار