مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با اشاره به اتمام بخش مسابقه جشنواره امام رضا(ع) در استان، گفت: ۳۲اثر استان سمنان به جشنواره کشوری راه یافت.
کد خبر: ۴۶۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 25 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی جمال صبح سه شنبه در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی امام رضا(ع) در سالنکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با بیان اینکه آثار یک هزار و ۲۱۶ اثر از ۷۶۲ هنرمند به این جشنواره ارسال شد، بیان داشت: ۳۲ اثر نهایی از استان سمنان به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: پس از داوری تمام ۷۶۲ اثر، ۱۴۶ اثر به بخش داوری و بازخوانی راه یافتند که از این تعداد آثار نهایی با رای داوران راهی جشنواره کشوری امام رضا(ع) که در مشهد برگزار می شود، شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزاری این جشنواره را در ترویج فرهنگ سبک زندگی رضوی مهم دانست و گفت: برای کودکان و نوجوانان که نسل چهارم انقلاب محسوب می‌شوند، باید با زبان هنر سخن گفت و این جشنواره سعی دارد با این زبان، امام مهربانی‌ها را به آینده سازان ایران اسلامی بشناساند.

جمال همچنین سطح آثار ارائه شده به جشنواره امام رضا(ع) را مطلوب دانست و ابراز کرد: جشنواره هنری امام رضا(ع) با حضور نوجوانان و نونهالان همه ساله دارای پیشرفت خاص خود را دارد و امروز در پانزدهمین دور برگزاری آن شاهد حضور آثاری هستیم که به واقع ارزش ارائه در سطح کشور را دارند.

در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی امام رضا(ع) با بخش هایی شامل موسیقی، ارائه آثار برتر، تقدیر از برگزیدگان و سخنرانی در حال پیگیری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار