مدیر توزیع برق سمنان خبر داد
مدیر توزیع برق شهرستان سمنان از توسعه و بهینه سازی 18 هزار متر شبکه توزیع برق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ 25 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، علیرضا قیومی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز سال جاری تا به حال، 18 هزار و 900 متر شبکه توزیع برق در شهرستان سمنان، توسعه یافته و یا بهینه سازی شده است.

وی بیان کرد: احداث 2 هزار متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی و 450 متر خطوط فشار متوسط اجرایی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان افزود: طرح اصلاح و بهینه سازی 3 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف و 14 هزار و 500 متر شبکه 20 کیلوولت از اقدامات صورت گرفته به شمار می رود.

قیومیاضافه کرد: به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید، دو ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت 400 کیلوولت آمپر احداث شده و عملیات سرویس 10 دستگاه پست برق هم به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه 70 دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنایی معابر شهرستان سمنان نصب شده است، افزود: طرح بهسازی یک هزار و 160 دستگاه چراغ از دیگر فعالیت های به انجام رسیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان تصریح کرد: از آغاز امسال تاکنون، 181 پروژه عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری به مبلغ 15 میلیارد و 924 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.

قیومیخاطر نشان کرد: تعمیرات خطوط فشار متوسط به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه ها، احداث شبکه 20 کیلوولت از محل توسعه فیدرها و ارتباط بین خطوط فشار متوسط، نصب پست های هوایی برای کاهش تلفات برق در نقاطی که ضرورت بهبود پروفیل ولتاژ وجود دارد و همچنین تعویض کابل های فشار متوسط روغنی با خشک در قسمت جنوب سمنان به عنوان مهم ترین پروژه هایی است که تا پایان شهریورماه سال جاری عملیاتی خواهند شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار