رئیس اداره حمل‌ونقل کالای استان سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان، رئیس اداره حمل‌ونقل کالای اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان از جابه‌جایی بیش از سه میلیون تن کالا از استان سمنان به سایر نقاط کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 26 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجید عرفانی تبار در گفتگو با خبرنگاران در محلاداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان ضنم بیان اینکه در چهار ماهه اول امسال بیش از سه میلیون تن کالا از این استان به سایر نقاط کشور جابجا شده است،اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از هفت درصد افزایش یافته است.

وی عمده کالای جابجا شده از استان سمنان را به ترتیب گچ، سیمان، خاک معدنی، نمک، کنجاله، گندم، سنگ گچ و انواع شمش نام برد و افزود: ۷۵ شرکت حمل و نقل کالا در استان فعال بوده و بیش از چهار هزار و ۷۰۰ نفر راننده در بخش حمل و نقل جاده ای کالا فعالیت می کنند.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان با اشاره به افزایش هفت درصدی تعداد بارنامه صادره در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: علت این افزایش انجام گشت های مشترک با انجمن های صنفی رانندگان و شرکت ها و پلیس راه درخصوص کنترل بارنامه های صادره، بازدیدهای میدانی از وضعیت شرکت ها و شناسایی نقاط مستعد تولید بار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار