با حضور معاون قوه قضائيه در ايوانكي؛
به گزارش تابناک سمنان، كنفرانس حمایت پیشگیرانه از اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال با حضور دکتر محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه در شهرك صنعتي ايوانكي شهرستان گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۹۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 30 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، كنفرانس حمایت پیشگیرانه از اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال با حضور دکتر محمدباقر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، استاندار سمنان و جمعي از مديران استان و توليدكنندگان و سرمايه‌گذاران در سالن جلسات شهرك صنعتي ايوانكي شهرستان گرمسار برگزار شد.

تأمین امنیت پایدار، اقتصاد، تولید و اشتغال با رویکرد پیشگیری وضعی؛ التزام نظری نهاد تقنینی و التزام عملی نهادهای اجرایی به پبشگیری و ورود ادبیات پیشگیری به دستگاههای اجرایی؛ رفع موانع و مشکلات تولید در حداقل زمان با رویکرد پیشگیری وضعی در دستگاههای اجرایی؛ پذیرش صنعت بیمه از ناحیه تولیدکنندگان و گسترش آن؛ از جمله محورهای کنفرانس حمایت پیشگیرانه در حوزه پیشگیرانه است.

رسیدگی قاطع با رویکرد بازدارندگی به جرائم اقتصادی، جرائم علیه امنیت و آسایش عمومی، جرائم علیه اموال من جمله سرقت، خیانت در امانت، ارتشاء در حوزه شهرکهای صنعتی؛ و حمایت قضایی از تولیدکنندگان در مواجهه با گزارش های خلاف واقع یا گزارش های ناقص توسط نهادهای اجرایی اعلام کننده جرم یا تحت عنوان ضابط قضایی خاص علیه تولیدکنندگان از جمله محورهای کنفرانس حمایت پیشگیرانه در حوزه قضایی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان دراين كنفرانس گفت: تا کنون 54 جلسه کمیته حمایت قضایی در استان برگزار شده است و 203 مصوبه کاربردی داشتیم که به مشکلات بیش از 100 شرکت مهم رسیدگی شد.

حيدر آسيابي افزود: رویکرد ما در کمیته حمایت قضایی استان این بوده مشکلات بانکی، بیمه ای. و.. را بررسی و چاره اندیشی نماییم، توانسته ایم از ظرفیت بازرسی کل کشور به جهت رفع موانع تولید بهره ببریم.

وي ادامه داد: كميته حمايت قضايي، امنیت سرمایه گذاران را در کشور تأمین کرده و توانسته‌ايم کمیته حمایت قضایی را به ملجأ و پناهگاه فعالین اقتصادی تبدیل نماييم، سلاح ما در تقابل با جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل، تولید و اشتغال، مدیریت جهادی، و حمایت از تولید ملی و داخلی محقق می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار