استاندار مازندران گفت: صنایع بزرگ مشکل اشتغال در مازندران را رفع می کند.
کد خبر: ۴۷۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 02 August 2017
به گزارش تابناک : ربیع فلاح جلودار در مراسم بهره برداری از خط لوله گاز عسلویه به دامغان به مازندران در ساری که با حضور وزیر نفت برگزار شد، با اشاره به اینکه در اقتصاد کشور جایگاه نفت و صادرات در این زمینه و درباره میعانات در اپک و کشور ارزشمند است و در سال های اخیر رونق خوبی گرفته است، عنوان کرد: امروز استقلال جامع گازی در کشور حاصل شده است.

وی افزود: در سراسر کشور مازندران در انتهای گازی قرار داشت که امروز از سوی دولت یازدهم در استان مازندران از مواهب گاز برخوردار خواهیم بود.

فلاح با اشاره به اینکه در بخش های مختلف در مازندران فعالیت های خوبی صورت گرفته است، افزود: در طرح تحولات سلامت و راه های مواصلاتی کارهای خوبی انجام شده است، اما بیشتر مشکلات مازندران از آنجا است که وقتی تهران تعطیل است مازندران، گیلان و گلستان جایگزین تهران می شود.

وی تصریح کرد: مازندران با انبوهی از مشکلات ناشی از حضور گردشگران روبه رو است در صورتی که باید رضایتمندی افرادی که وارد مازندران می شوند کسب شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در زمینه مسایلی که زیرساخت های کلی استان های شمالی است مشکل وجود دارد، عنوان کرد: در زمینه بهره برداری از دریای خزر به دلیل اینکه کشور در قرار داشت و تجربه آب های عمیق در ایران وجود نداشت اکتشاف از خزر امکان نداشت اما امروز باید سهم ایران از دریای خزر را ایفا کنیم.

وی با اعلام اینکه در زمینه بیکاری در مازندران مشکلاتی وجود دارد زیرا صنایع بزرگ در مازندران مستقر نیست، عنوان کرد: باید در زمینه اشتغال در مازندران اقدامات اساسی صورت گیرد؛ ایجاد مجموعه پتروشیمی در منطقه امیراباد امکان اجرا دارد. در این زمینه سرمایه گذار وجود ندارد اما خوراک گاز تامین شده و انتظار این است که در این زمینه پتروشیمی در مازندران فعالیت هایی صورت گیرد.





منبع : مرورنیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار