رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمنان با بیان اینکه کتابخانه ادیان و فرق نو ظهور در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود، گفت: تحقق این امر مهم نیازمند حمایت مسئولان است.
کد خبر: ۴۷۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 02 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام غلامرضا زاهدی بعدازظهر چهارشنبه در آیین اهدای کتاب به کتابخانه‌های سمنان که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در اداره تبلیغات اسلامی سمنان برگزار شد، ضمنبیان اینکه کتاب‌هایمربوط به حوزه ادیان و فرق برای کتابخانه تخصصی این امر، خریداری شده است، بیان کرد: نخستین کتابخانه فرق نوظهور استان درآینده نزدیک برای بهره برداری آماده می شود و ما تنها خواستار همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان برای راه اندازی این کتابخانه هستیم.

غلامرضا زاهدی تبلیغات اسلامی سمنان

وی تصریح کرد: در این کتابخانه غیر از کتاب‌های حوزه ادیان و فرق، کتاب‌های دینی و مذهبی دیگری هم وجود دارد که مراجعان می توانند از آن استفاده کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سمناناستفاده از این کتابخانه را برای عموم آزاد دانستو افزود: این کتابخانه تخصصی با هدف ارتقاء سطح دانش و آگاهی مردم راه اندازی خواهد شد.

۶۰ هزار نفر عضو کتابخانه عمومی استان سمنان هستند

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان از فعالیت۷۲باب کتابخانه عمومی نهادیدر استان خبر داد و گفت:تا کنون۶۰هزار نفر عضو این کتابخانه‌ها هستند.

علی سماکوش با اشاره به این مطلب کهپیش بینی شده نخستین همایش خیران کتابخانه ساز استان سمنان در خرداد ماه سال آینده برگزار شود، افزود:باید مردمو خیران را در زمینه بحث کتاب و مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی تشویق کنیم.

ویاز اجرای طرح اهدا کتاب‌های مازاد بر نیاز به کتابخانه های عمومی از دهم تیر ماه سالجاری خبر داد و افزود: این طرح تا آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و تا کنون۴۰هزار نسخه کتاب از سوی مردم به کتابخانه های عمومیاستان اهدا شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار