رئیس پلیس‌راه استان سمنان:
رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته گذشته در محورهای مواصلاتی استان ۲۴ فقره سانحه جرحی به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث ۳۳مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۴۷۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 05 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو باخبرنگار مهر ضمن بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته گذشته ۲۴ سانحه جرحی به وقوع پیوست، ابراز داشت: از این تعداد ۱۴ سانحه واژگونی و ۱۱مورد را بی‌توجهی به جلو شامل می‌شود.

حسن خسروجردی - کراپ‌شده

وی بابیان اینکه خوشبختانه پایان تعطیلات بدون حادثه فوتی سپری شد، افزود: طی چهارماهه نخست سال جاری ۴۸ نفر براثر حوادث مختلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان جان باختند لذا این مهم می‌طلبد تا در خصوص فرهنگ ترافیکی اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه سبقت غیرمجاز و توجه نکردن به جلو بیش از ۵۰ درصد علت واژگونی خودرو در محورهای ارتباطی استان را دربر دارد، ابراز داشت: ۱۲ دستگاه دوربین نظارتی جدید در جاده‌های اصلی استان مامورثبت تخلفات هستند.

خسروجردی با یادآوری اینکه محور سمنان- مهدی شهر نیز دارای ششدوربین ثبت تخلف، است:چهار دوربین ثبت تخلف هم در محور سمنان- فیروز کوه تخلفات رانندگان را ثبت می‌کند.

وی داشتن اندکی صبر و شکیبایی و پرهیز از عجله و شتاب را در راستای جلوگیری از وقوع بسیاری از حوادث تلخ مفید دانست و تصریح کرد: ۵۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال هستند که محاسبه میانگین سرعت خودرو در مسیر و فاصله دو دوربین از جمله ویژگی‌های این سیستم‌هاینظارتی است.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان خسروجردی بابیان اینکه ۶۵درصد سوانح رانندگی جاده‌های استان را واژگونی خودرو شامل می‌شود، تصریح کرد: با توجه به کویری و یکنواخت بودن هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر محورهای مواصلاتی استان و ترددسالانه حدود ۲۲ میلیون مسافر از آن‌ها،احتمال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان وجود دارد لذا این عزیزان باید با استراحت به‌موقع و پرهیز از کار با موبایل در حین رانندگی و رعایت سرعت مجاز، سفر خوبی را برای همراهان خود فراهم کنند.

خسروجردیضمن یادآوری اینکه ۶۰۰ کیلومتر از مسیر حدود یک هزار کیلومتری تهران- مشهد از استان سمنان می گذرد،افزود: هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان روان گزارش شده است.

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال‌احمر و پلیس‌راه در طول مسیرهای استان سمنان مستقر هستند لذا مسافران می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل به این نهادها مراجعه کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار