دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف سمنان:
دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: فعالیت شبکه‌های فارسی‌زبان که فرهنگ‌های غربی را ترویج می‌دهند، برنامه‌ریزی‌‌شده بوده و بخشی از جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۷۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 09 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حیدر آسیابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان اینکه بدحجابی برای زنان تهدیدها و خطرهای فراوانی به همراه دارد، افزود: رعایت حجاب و عفاف تکلیفی شرعی و قرآنی است که باید آن را جدی گرفت.

وی ادامه داد: عدم رعایت حجاب، آسیب‌های اجتماعی به دنبال دارد و می‌تواند مشکلات جبران‌ناپذیر زیادی را به وجود آورد.

دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان تصریح کرد: رعایت حجاب محدودیت به‌حساب نمی‌آید و مصونیت به همراه دارد.

آسیابی با اشاره به اینکه اگر بدحجابی به‌صورت ناآگاهانه انجام شود باعث می‌شود تا تعرض صورت گیرد، اظهار داشت: حتی اگر زنان حجاب کامل و اسلامی داشته باشند و نوع صحبت کردن آنان درست نباشد، می‌تواند تهدیدهایی به همراه داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه برای زنان بدحجاب مزاحمت‌های فراوانی در جامعه ایجاد می‌شود، گفت: زنان ما نباید بدحجابی را الگوی خود قرار دهند و باید بر اساس حجاب اسلامی و ایرانی رفتار کنند تا به مشکلاتی از این‌ دست دچار نشوند.

دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان اظهار کرد: اگر عموم جامعه بدحجاب باشند، نسل‌های بعدی نیز آنان را الگوی خود قرار می‌دهند و بدحجابی در جامعه افزایش پیدا می‌کند.

آسیابی ادامه داد: موضوع گسترش بدحجابی در جامعه، فرهنگ ابتذال و تجمل‌پرستی را به همراه می‌آورد که این موضوع در فرهنگ ایرانی جایگاهی ندارد.

وی گفت: بدحجابی باعث ایجاد روابط نامشروع بین مردان و زنان در جامعه می‌شود و این موضوع جدی است و باید از بروز آن جلوگیری شود.

دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات بدحجابی، ایجاد بدبینی بین زوج‌ها و افزایش آمار طلاق است که تأثیرات منفی زیادی به همراه دارد.

آسیابی اظهار کرد: ترویج الگوهای غربی در پوشش و حجاب باعث می‌شود تا مشکلات خانوادگی افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: بدحجابی و بی‌عفتی در جامعه باعث می‌شود تا از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور شویم و انحرافات بیشتر شود و این مسأله، کشور را از ارزش‌های دینی دور می‌کند.

دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان ادامه داد: برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران، شهدای زیادی را در زمان انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرمین مطهر داده‌ایم که باید پاسدار و پاسخگوی خون آنان باشیم.

آسیابی گفت: حجاب اسلامی باید در جامعه گسترش پیدا کند تا از تهدیدهای جدی حاصل از بدحجابی در امان بمانیم.

وی افزود: استفاده از ماهواره در ترویج بدحجابی بسیار مؤثر بوده و قباحت این موضوع را از بین برده است.

دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان ادامه داد: وجود شبکه‌های فارسی‌زبان که فرهنگ‌های غربی را ترویج می‌دهند، برنامه‌ریزی‌‌شده بوده و بخشی از جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار