مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان آموزش را اولویت این اداره کل دانست و گفت: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرمسلحانه در راستای افزایش امنیت است.
کد خبر: ۴۷۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 09 August 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، ایرج کارخایی در نشست پدافند غیرعامل سمنان در محل فرمانداری، با تأکید بر اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی در امر پدافند غیرعامل بسیار مهم و ضروری است، بیان کرد: امروز با آموزش می‌توانیم موضوع مهم پدافند غیرعامل را تعمیم داده و در آحاد جامعه باورمندی ایجاد کنیم و آموزش برای دستگاه‌های اجرایی در سطوح مدیران و کارکنان از برنامه‌هایی است که به دنبال آن هستیم.

وی پدافند غیرعامل را به عنوان مجموعه از اقدامات غیرمسلحانه در راستای افزایش امنیت دانست و مستحکم سازی و پیش‌بینی سامانه‌های جایگزیندر زمان بحران عنوان کرد و افزود: با تحقق آن شاهد کاهشآسیب‌پذیری نیروی انسانی، ساختمان‌ها و تأسیسات و تجهیزات خواهیم بود.

رئیس شورای پدافند غیر عامل سمنان نیز در این نشست گفت: لازمه نهادینه شدن مبانی و اصولپدافندغیرعامل، برنامه ریزی، مشارکت مردمی و آگاه سازی عمومی است.

سید عباس دانایی آگاه سازی و اطلاع رسانی مطلوب رااصول و مبانی پدافند غیر عامل در بخش های مختلف اداری و جامعه دانست و بیان داشت: آموزش همگانی برای کاهش تهدیدات پدافندی یکی از مهمترین وظایف مدیران ادارات است.

وی با اشاره به اقدامات مطلوبدر حوزه پدافند غیر عاملدر شهرستان سمنان آن‌رالازمهامنیت پایدار استان و کشور دانست و افزود: پدافندغیرعامل به معنای عام کلمه در بخش‌های مختلف کاری از سوی مدیران سرلوحه امور قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار