طی حکمی
طی حکمی حجت‌الاسلام سید علی مهدی‌نژاد امام جمعه شهمیرزاد شد.
کد خبر: ۴۷۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 09 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد امام جمعه گرمسار از این تصدی خداحافظی کرد و کرسی امامت جمعه شهمیرزاد را به دست گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید داوود احمدپناه پیش‌ازاین تصدی امامت جمعه شهمیرزاد را بر عهده داشت.

محمدحسن پیرچه رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، ضمن تائید این خبر اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید داوود احمدپناه این هفته در نماز جمعه از تصدی امامت جمعه شهمیرزاد خداحافظی می‌کند و هفته آینده معارفه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد به‌عنوان امامت جدید جمعه شهمیرزاد برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال اینکه حجت‌الاسلام احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد به کجا منتقل می‌شود، تصریح کرد: حجت‌الاسلام احمدپناه امام جمعه فعلی شهمیرزاد فعلاً در شهمیرزاد می‌ماند و به دنبال یک منطقه برای امامت جمعه وی هستیم و این احتمال وجود دارد که وی به‌عنوان امام جمعهموقت شهمیرزاد معرفی شود.

پیرچه خاطرنشان کرد: جابه‌جایی ائمه جمعه در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه امری عادی و منطقی بوده و هدف این است که ابتکارات و شیوه‌های ائمه جمعه در جاهای جدید استفاده شود.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان سمنان افزود: با توجه به گردشگری بودن شهر شهمیرزاد و لزوم انجام کار فرهنگی در این منطقه، با جابه‌جایی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی‌نژاد به‌عنوان امامت جدید جمعه شهمیرزاد به دنبال تحول فرهنگی در شهمیرزاد هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار