مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای سمنان خبر داد
مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای استان سمنان گفت: سال گذشته از مراکز فنی‌ و‌ حرفه‌ای استان سمنان استقبال بسیار خوبی نسبت به سال‌های قبل از آن شد.
کد خبر: ۴۷۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 10 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابراهیم محمودی صبح امروز در نشستی در اداره کل فنی‌ و حرفه‌ای این استان، ضمن بیان اینکه سال گذشته از مراکز فنی‌ و‌ حرفه‌ای استان سمنان استقبال بسیار خوبی نسبت به سال‌های گذشته شد، افزود: در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ با رکود جذب کارآموز مواجه‌ بودیم که این مشکل خوشبختانه رفع شده است.

وی ادامه داد: از سال گذشته با اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فرهنگ‌سازی انجام‌شده، تعداد کارآموزان مشتاق به به دست آوردن مهارت‌های فنی‌ و حرفه‌ای در استان سمنان رو به افزایش است.

مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای استان سمنان تصریح کرد: مسؤولان حمایت‌های بسیار خوبی در این خصوص انجام داده‌اند و شاهد نتایج مثبت آن در این استان هستیم.

محمودی با اشاره به اینکه امکانات بسیار خوبی در اختیار کارآموزان قرار گرفته است، اظهار داشت: مشاوره‌های خوبی در زمینه‌های مختلف به این کارآموزان ارائه می‌شود تا شاهد اثربخشی هر چه بیشتر آموزش‌های فنی‌ و‌ حرفه‌ای در استان سمنان باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه اساس‌نامه سازمان فنی‌ و‌ حرفه‌ای قرار است تدوین شود، گفت: در تلاش هستیم تا بسیاری از فعالیت‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم.

مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای استان سمنان اظهار کرد: توانمندسازی نیروی انسانی در مراکز فنی‌ و‌ حرفه‌ای و دانشگاه‌ها غربت وجود دارد که باید تلاش کنیم تا این موضوع رفع شود.

محمودی ادامه داد: باید تلاش کنیم تا روند رو به رشد جذب کارآموز فنی‌ و‌ حرفه‌ای در استان سمنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: اگر مهارت‌آموزی‌ها به‌خوبی انجام شود و کارآموزان آزمون‌های نهایی را با قبولی بگذرانند، بازار کار برای آن‌ها وجود دارد.

مدیرکل سابق فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: امیدواریم تا بتوانیم با آموزش مهارت‌های لازم و مختلف به جوانان استان سمنان در خصوص اشتغال‌زایی در این سمنان اقدامات خوبی را انجام دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار