ابوترابی‌فرددر شهمیرزاد:
به گزارش تابناک سمنان، نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شناخت جریان مخالف سبب موفقیت بیشتر می‌شود، گفت: فعالان فرهنگی تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنند.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 14 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی استان سمنان در مجتمع فرهنگی تفریحی شهید کلاهدوز شهمیرزاد اظهار داشت: در جامعه کارهای فردی چندان به نتیجه نمی‌رسد و اگر خواستیم با یک جریان روبه‌رو شویم و مقابله کنیم، باید کار محوری و جریانی را ساماندهی کنیم.

عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه تصریح کرد: اگر یک گروه و سازمان برای تضعیف شکل گرفت، باید تشکل و گروه و جریانی شکل گیرد تا بتواند مقابل این جریان انحرافی بایستد.

وی افزود: پیشبرد اهداف یک تشکیلات با فرمانده است و پیشبرد اهداف تشکیلات، گروه و جریان بدون رهبری و فرمانده معنا ندارد.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: فرزندان حضرت یعقوب (ع) یک جمع سازمان‌یافته بودند که توطئه‌ای که سال‌ها شکل‌ گرفته و مخفی کردن حضرت یوسف (ع) بود، را پیش خود مخفی نگه داشتند و در خطا خود در راه باطل با یکدیگر وحدت داشتند و جمعیت یک تشکل باید با یکدیگر وحدت داشته و هم‌پیمان باشند.

وی گفت: گروه بدون مدیریت و رهبری شکل نمی‌گیرد و برای مقابله و رؤیایی با یک جریان باید آن جریان مقابل را شناخت و شناخت جریان مخالف سبب موفقیت بیشتر می‌شود.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس با اینکه یک اقدام ددمنشانه و سخت و جانسوز بود، افزود: امنیت و صلابت امروز ایران اسلامی ثمره مجاهدت دیروز ماست و ملت ایران شر یک جنگ را به زیباترین خیر تبدیل کرد و رفتار درست با یک شر و جریان انحرافی نتیجه درست و دل به خواه ما را می‌دهد.

وی با بیان اینکه در تشکل‌ها، جریانات و گروه‌ها باید بیدار بود و هر شری را به خیر و هر تهدید را به فرصت تبدیل کرد، گفت: امروز با وجود فضای مجازی هر یک از افراد بشر یک رسانه است و حتی قدرت نفوذ آنان برتر از رسانه ملی است و رسانه ملی را شاید عده‌ای مشاهده کنند؛ اما فضای مجازی را جهانیان مشاهده می‌کنند و ما نیز باید در فضای مجازی هر شری را به خیر و هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار