موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: بیش از ۷۶ میلیارد ریال سهم الشرکه به حساب فرهنگیانی که از دوم فروردین تا اول خرداد ۱۳۹۶ به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، واریز شد.
کد خبر: ۴۸۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳ 20 August 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از میزان، موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: بیش از ۷۶ میلیارد ریال سهم الشرکه به حساب فرهنگیانی که از دوم فروردین تا اول خرداد ۱۳۹۶ به افتخار بازنشستگی نائل آمدند، واریز شد.


بیش از ۴۰۰ نفر از فرهنگیان عضو موسسه در این بازه زمانی بازنشسته شده و سهم الشرکه خود شامل سهم عضو، سهم دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی را دریافت کردند و سهم الشرکه اعضای انصرافی، بازخرید و از کار افتاده نیز به حساب آن‌ها واریز و در خصوص اعضای متوفی نیز طبق قانون عمل می‌شود.

این رقم تمام دریافتی فرهنگیان بازنشسته مذکور نیست، زیرا سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ نیز پس از تقسیم در بین اعضا، به حساب آن‌ها واریز و به حساب فرهنگیان عضو نیز منظور می‌شود؛ بنابراین لازم است فرهنگیان بازنشسته، حساب بانکی مرتبط با صندوق ذخیره فرهنگیان را برای واریز سود در مراحل بعد فعال نگه دارند.

سهم الشرکه فرهنگیان بازنشسته به حساب‌های آن‌ها در بانک سرمایه و سهم الشرکه اعضای بازخرید، ازکار افتاده، انصرافی و متوفی به حساب آن‌ها در بانک ملی واریز شده است.

در صورت تقاضای استمرار عضویت فرهنگیان محترم، مبلغ سهم الشرکه به عنوان تسهیلات بدون بهره با کارمزد ۲ درصد و باز پرداخت ۳۶ ماهه در نظر گرفته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار