مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان :
به گزارش تابناک سمنان :سید محمد موسوی زاده در نشست خبری ظهر سه شنبه خود با اصحاب رسانه در شرکت توزیع برقسمنان، ضمن اینکه سهم پروژه های هفته دولت شرکت توزیع برق را ۱۰۴ پروژه برشمرد، بیان داشت: در دولت اول دکتر روحانی بیش از 142 میلیارد تومان در صنعت توزیع برق استان هزینه شده است.
کد خبر: ۴۸۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ 22 August 2017

به گزارش تابناک سمنان :سید محمد موسوی زاده در نشست خبری ظهر سه شنبه خود با اصحاب رسانه در شرکت توزیع برق سمنان، ضمن اینکه سهم پروژه های هفته دولت شرکت توزیع برق را ۱۰۴ پروژه برشمرد، بیان داشت: در دولت اول دکتر روحانی بیش از 142 میلیارد تومان در صنعت توزیع برق استان هزینه شده است.

سرمایه‌گذاری 142 میلیارد تومان دولت اول دکتر روحانی در صنعت توزیع برق استان

موسوی‌زاده از سرمایه‌گذاری قابل توجه دولت طی چهار سال اخیر در صنعت توزیع برق استان اشاره و تصریح کرد: در این چند سال بیش از 142 میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.

سرمایه‌گذاری 142 میلیارد تومان دولت اول دکتر روحانی در صنعت توزیع برق استان

وی از اجرای بیش از 17 هزار پروژه برقرسانی در صنعت توزیع برق استان طی چهار ساله دولت اول دکتر روحانی خبر داد و افزود: در این سال در حوزه زیرساخت‌های توزیع پروژه‌ها و اقدامات اساسی و زیادی اجرایی شده است.

سهم 13 درصدی سمنان از پروژه های شرکت توزیع برقدرهفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان ضمن بیان اینکه سهم پروژه های هفته دولت شرکت توزیع برق ۱۰۴ پروژه است، بیان داشت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها هفت میلیارد و ۸۸۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۱۴ مورد در سمنان، ۱۷ مورد در شاهرود، ۱۶ پروژه در بسطام، ۱۱ مورد میامی، ۱۲ مورد در مهدیشهر و ۱۴ پروژه در سرخه افتتاح می شوند همچنین سهم دامغان از این پروژه ها هشت مورد و گرمسار و آردان ۱۲ طرح را خواهند داشت.

نصب۱۲۹ کنتورهوشمند برق به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت:به مناسبت هفته دولت نصب۱۲۹کنتورهوشمندبرق درقالب طرح (فهام)انجام شده است واز زمان هوشمند شدن امکان خواندن از راه دوربه صورت آنلاین واطلاعات دوسویه بین ما ومشترکین وجود دارد.

سرمایه‌گذاری 142 میلیارد تومان دولت اول دکتر روحانی در صنعت توزیع برق استان

وی ادامه داد: پرداخت غیرحضوری قبوض برق مشترکین ازمقدار۶۲درصددرسال۹۱به مقدار۹۳درصد د رمرداد۹۶ و برداشت شبکه فشارمتوسط وپست های توزیع به روش سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) ازمقدار۲۵ درصد در سال۹۱ به مقدار۱۰۰ درصد در مرداد۹۶ رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان، با بیان اینکه 31 پروژه تجهیز و احداث ایستگاه‌های توزیع زمینی و هوایی با اعتباری 2.3میلیارد تومان این هفته افتتاح می‌شود گفت: در این دولت، 121 ایستگاه توزیع هوایی در استان به بهره‌برداری رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار