همزمان با هفته دولت:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح ۱۰ پروژه با سرمایه‌گذاری ۹۰۶ میلیارد ریالل همزمان با هفته دولت در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 23 August 2017

به گزارش تابناک سمنان،بهروز اسودی در گفتگو با خبرنگاران در محل سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به افتتاح ۱۰ پروژه صنعتی و معدنی استان همزمان با هفته دولت اظهار کرد: این طرح ها با حضور مسئولان کشوری و استانی در شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر، گرمسار و شاهرود افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افزایش میزان اشتغال برای 400نفر

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای ۴۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح طرح توسعه یک کارخانه صنایع لاستیکی در هفته دولت امسال خبر داد گفت: این کارخانه سازنده انواع نوارلاستیکی خودرو است که با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه ۶۵۰۰ تن انواع نوار لاستیکی خودرو را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ۱۵۰ نفر در شهرستان سمنان ایجاد خواهد شد.

اسودی خاطرنشان کرد: طرح تولید سود پرک نیز به یمن برکت هفته دولت با سرمایه‌گذاری حدود ۱۳۰ میلیارد ریال که زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده است افتتاح می ‌شود.

افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار

وی همچنین از افتتاح دو واحد تولیدی در شهرستان گرمسار خبر داد و تصریح کرد: یکی از این واحدهای تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۶۰ میلیارد ریال و دیگری نیز با سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد ریال با اشتغالزایی حدود ۷۰ نفر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با هفته دولت، یک واحد تولیدی پنجره دوجداره و تولید کننده درب و پنجره از یوپی وی سی و آلومینیوم و انواع نماهای ساختمانی آلومینیومی، شیشه ای و ترکیبی با ظرفیت تولید سالانه هشت هزار تن و سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ریال در شاهرود افتتاح خواهد شد که برای ۳۰ نفر شغل جدید ایجاد خواهد کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه گفت: واحدهای تولید کننده مقوای دوبلکس، صنایع بسته بندی تولید کننده انواع ظروف پلی اتیلن و پلی استایرن، واحد تولیدی فراورده های لبنی و یک واحد خدماتی از دیگر طرح های قابل افتتاح در استان سمنان همزمان با هفته دولت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار