فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود بابیان اینکه ۱۰۷میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت در سطح شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پروژه‌های شاهرود طی این هفته از نظر ریالی ۵۵ درصد رشد داشت.
کد خبر: ۴۸۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 24 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید محمدرضا هاشمی صبح پنج‌شنبه در نخستین روز از هفته دولت با حضور در دفتر امام جمعه شاهرود بابیان اینکه ۱۴۱پروژه در سطح شهرستان بااعتباری معادل ۱۰۷میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، ابراز داشت: در سال ۹۴ طی هفته دولت ۸۸ پروژه بااعتبار ۶۰میلیارد تومان، در سال گذشته ۹۱پروژه بااعتبار ۴۷میلیارد و۵۰۰میلیون تومان به بهره‌برداریرسید که نشان می دهد در هفته دولت سال جاری از نظر تعداد پروژه ۳۵ درصد و از نظر ریالی ۵۵درصد رشد را شاهد هستیم.

سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود

هاشمی بابیان اینکه ۵۲پروژه شاهرودبااعتباری معادل ۴۵ میلیارد و ۶۹۰میلیارد تومان تعریف‌شده است، افزود: در بخش مرکزی ۲۹ پروژه بااعتبار شش میلیارد تومان، در بخش بسطام ۴۰پروژه بااعتبار ۴۷میلیارد تومان،در بخش بیارجمند ۱۷ پروژه بالغ‌بر هفت میلیارد تومان و سه پروژه نیز در حوزه مرکز شهرستانافتتاح خواهد شد.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه۱۲۵پروژه عمرانی بااعتبار ۶۴ میلیارد تومان و ۱۶ پروژه اقتصادی بااعتبار ۴۳میلیارد تومان طی این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید، ابراز داشت: ۶۹پروژه در استان سمنان کلنگ زنی خواهد شد که از این میزان ۲۳ پروژه بااعتباری معادل ۳۹ میلیارد تومان در حوزهشاهرود است.

هاشمی بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح در سطح شاهرود از ۲۶دستگاه اجرایی است که برای ۲۸۳ نفر اشتغال‌زایی خواهد داشت.

وی در ادامه به مقوله ضرورت گزارش عملکرد مسئولان به مردم اشاره کرد و گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید به این تعبیر امام خمینی(ره) باور داشته باشیم از سوی دیگر گزارش دادن به مردم نوعی امید در جامعه ایجاد می کند.

فرماندار شاهرود گفت: مسئولان و مدیران باید باتوجه به سال اقتصاد مقاومتی برای تحقق این شعار نه تنها در هفته دولت بلکه طی ایام سال کوشا باشند.

غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های نخستین روز هفته دولت در شاهرود بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار