استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، استاندار سمنان درباره آثار برجام گفت: پس از برجام هفت هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت، معدن، گردشگری و ... با بخش خصوصی امضا شده است.
کد خبر: ۴۸۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴ 26 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز روز شنبه در آیین افتتاح و آغاز ساخت 72 طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت در شبستان اعظم امامزاده یحیی(ع) سمنان، افزود: از 17 وزیر پیشنهادی 12 وزیر با اعتماد بیش از 200 رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزارت رسیدند که نشان از وحدت بین مردم، مجلس و دولت است.

وی افزود: امضای تفاهم نامه های همکاری با سرمایه گذاران در استان سمنان با برگزاری هشت همایش سرمایه گذاری فراهم شد که خوشبختانه با برگزاری این رویدادهای مهم، آرامش بر فضای سرمایه گذاری حاکم شده است.

۴۸۰پروژه در استان سمنان افتتاح می شود

استاندار سمنان همچنین گفت: در سطح استان طی هفته دولت ۴۸۷ پروژه به مبلغ ۳۱۰ میلیارد تومان افتتاح می‌ شود که میزان اشتغال این پروژه ها ۷۵۰ شغل جدید است.

خباز بیان کرد: در دهه فجر سال گذشته ۷۲۶ میلیارد تومان پروژه افتتاح شد و این درحالی است که در سال جدید با حضور رییس جمهور و وزرای بهداشت و نیرو ۹۶۲ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیدکه با پروژه های هفته دولت، مجموعا یک هزار و ۲۷۲ میلیارد تومان طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی را برای این استان به ارمغان آورده است.

وی افزود: افتتاح بیش از یک هزار و ۲۰۰ پروژه در کمتر از شش ماه نشان دهنده آن است که آهنگ سازندگی در دیار قومس شتاب گرفته و همه مدیران با تمام توان در این مسیر گام بر می دارند.

خاورمیانه بدون ایران تصور ناپذیر است

استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود ضمن بیان اینکه همه دنیا به این نتیجه رسیده اند که هیچ حرکتی در منطقه خاورمیانه بدون رضایت جمهوری اسلامی محقق نخواهد شد، ابراز کرد: این افتخار فوق العاده نشان دهنده آن است که خون شهدا به بار نشسته و ایران در بعد سیاسی نقش تأثیر گذاری در جهان دارد.


خباز افزود: 75 درصد از درآمد نفتی صرف هزینه‌های جاری کشور می‌شود و تنها 25 درصد درآمدها به هزینه های عمرانی اختصاص پیدا می کند و نیاز به ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه و پیشبرد اهداف طرح‌های مختلف داریم.


استاندار سمنان، با اشاره به این که در هفته دولت در استان سمنان 487 طرح با صرف اعتبار 310 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، خاطرنشان کرد: این تعداد طرح منجر به اشتغال 750 نفر می شود.


استاندار سمنان با اشاره به این که در دهه فجر سال گذشته 726 میلیارد تومان طرح های عمرانی و اقتصادی افتتاح شد، افزود: در سال 96 با حضور رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر نیرو 962 میلیارد تومان طرح افتتاح شد که در مجموع با طرح‌های هفته دولت به هزار و 272 میلیارد تومان رسید.

خباز در پایان بیان کرد: امروز زمان همبستگی و کمک به دولت است و مجلس در این بخش به خوبی ایفای نقش کرد ویکی از دستاوردهای انقلاب حمایت از رأی مردم و منتخبان آنها است.


پیش از این آیین، مسوولان استان و شهرستان سمنان ضمن حضور در گلزار شهدا در امامزاده یحیی(ع) به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند، در این آیین از چند نفر از کارمندان نمونه استان تحلیل شد.

برچسب ها: وحدت ، دولت ، مجلس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار