در هفته دولت؛
به گزارش تابناک سمنان، همزمان با سومین روز از هفته دولت، 104 طرح شرکت توزیع برق استان سمنان با صرف هفت میلیارد و 884 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۴۸۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 26 August 2017
به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمد موسوی زاده روز شنبه در حاشیه آیین افتتاح همزمان 104 طرح حوزه توزیع برق در سالن ورزش و مدیریت بحران سمنان به خبرنگاران افزود: 10 طرح در زمینه بهسازی و تامین روشنایی معابر با صرف یک میلیارد و 996 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی با بیان این که 50 طرح با سه میلیارد و 697 میلیون تومان اعتبار در زمینه توسعه و بهینه سازی 123 هزار و 123 متر شبکه و تاسیسات توزیع برق به منظور ظرفیت سازی برای مشترکان جدید در هفته دولت به بهره برداری رسید، گفت: 12 طرح با صرف هزینه 604 میلیون تومان در زمینه 240 هزار و 44 شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار، این هفته در استان سمنان در حال افتتاح است.

موسوی زاده ادامه داد : 31 طرح با هزینه اعتبار2 میلیارد و 358 میلیون تومان در بخش تجهیز، احداث و افزایش ظرفیت ایستگاه های توزیع برق زمینی و هوایی و یک طرح با هزینه اعتبار 228 میلیون تومان در زمینه نصب 129 کنتور هوشمند برق در قالب طرح فراسامانه در استان سمنان در هفته گرامیداشت دولت به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی و مدیریت بحران توزیع برق سمنان با زیر بنای هزار و 872 متر مربع با صرف هزینه اعتبار۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، گفت: مدت اجرای طرح 18 ماه و کاربری سوله ورزشی است، دهانه سوله 32 متر، طول 48 متر و ارتفاع 10.5 متر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: اجرای طرح های شبکه های توزیع به منظور کاهش تلفات انرژی الکتریکی، تقلیل نرخ انرژی تامین نشده، کاهش متوسط زمان خاموشی مشترکان، تامین برق مستمر مشترکان به ویژه مشترکین صنعتی به منظور افزایش و ارتقا تولیدات داخلی، سرعت دهی در اجرای طرح ها و بهبود بهره ورزی از جمله اهداف بهره برداری این طرح ها است.

در این آیین ها محمدرضا خباز استاندار، سیدعباس دانایی فرماندار، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان و شهرستان سمنان حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار