به گزارش تابناک سمنان، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری یک زن دیپلمه که خود را متخصص لیزر جا زده و از این محل به درمان بیماران در سمنان می‌پرداخت خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 30 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ غلامحسین پاکدامن در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی چندین گزارش از منابع و مخبرین و شکایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان مبنی بر فعالیت یک خانم در یکی از محلات سمنان در خصوص خدمات بهداشتی برای بانوان، ماموران انتظامی سمنان با حضور در محل این فرد را دستگیر کردند.

وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد این خانم دارای مدرک تحصیلی دیپلم بوده و خود را یک متخصص لیزر درمانی معرفی کرده و با اجاره یک واحد مسکونی مشغول ارائه خدمات به بانوان بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در محل کار این خانم۳۰ساله لوازم لیزر درمانی، ماساژ، بخور و ماسک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در پایان به شهروندان توصیه کرد:عوارض و سوختگی‌های ناشی از استفاده نابه جایلیزر، سوختگی‌های عمیقی را در افراد ایجاد می‌کند ضمن اینکه لیزر درمانی خدمتی پزشکی است .

سرهنگ پاکدامن در ادامه از مردم خواست: در مراجعه به مراکز درمانی از این دست حتما به مدارک پزشکی صاحب مرکز توجه و به مراکز غیرمجاز برای لیزر درمانی مراجعه نکنند و خدمات پزشکی را فقط از پزشکان متخصص دریافت کنند.

شایان ذکراست خدماتی از این دست که در ذیل زیبایی تعریف می شوند عموما توسط پزشکان پوست و مو ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار