طی آیینی با حضور معاون وزارت علوم:
به گزارش تابناک سمنان، مجموعه ورزشی شقایق دانشگاه دامغان با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 31 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجموعه ورزشی شقایق دانشگاه دامغان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان صبح پنج شنبه و با حضور معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس دانشگاه دامغان در خلال این آیین گفت: مجموعه ورزشی شقایقدر زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع، ۸۰۰ متر مربع زمین اصلی و ۴۰۰ متر مربع زمین جانبی و شامل سالن های فوتسال، والیبال، بدنسازی و ... است کهبرای ساخت و تکمیل آنیک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل کمک های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و درآمدهای دانشگاه دامغان تامین و تجهیز شده است.

علی بصیری تصریح کرد: سه پروژه عمرانی دانشگاه دامغان در زمینه های آموزشی و کمک آموزشی شامل ساختمان دانشکده فنی و مهندسی، زیست شناسی و سالن همایش ها نیز در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حال تکمیل است و امیدواریم این تعداد پروژه عمرانی دانشگاه دامغان تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی افزود: این دانشگاه با ۱۵۲ عضو هیئت علمی و ۷۰ گرایش تحصیلی در حال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ نفر دانشجوی پسر و دختر دارد.

رئیس دانشگاه دامغان از ظرفیت یک هزار و ۳۰۰ نفری پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید ( ۹۷-۹۶ ) در این دانشگاه خبر داد و گفت: هشت خوابگاه دانشجویی شاملپنج خوابگاه دخترانه و سه خوابگاه پسرانه استکه یک هزار نفر دانشجو دختر و ۸۰۰ نفر دانشجوی پسر در آنها اسکان دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار