همزمان با هفته تعاون اعلام شد:
به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از صادرات بیش از 22 میلیون دلاری تعاونی‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 04 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، اسماعیل غنیان همزمان با هفته تعاون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صادرات تعاونی‌های این استان در چهار ماهه اول سال 96 به تنهایی بیش از صادرات این تعاونی‌ها در 6ماهه اول سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بخش تعاونی در حوزه ارزآوری افزود: شرکت‌های تعاونی استان سمنان 22 میلیون و 245 هزار دلار صادرات دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در پاسخ به پرسشی در خصوص طرح کارورزی گفت: مهمترین هدف دولت تدبیر و امید از اجرای این طرح ملی ایجاد پیوند بین صنعت و دانشگاه است.

وی با اشاره به تسهیلات ایجاد شده از سوی دولت در این طرح اظهار کرد: دولت در همین راستا تقبل کرده که صنایعی که در این طرح مشارکت کنند از مزایای مختلفی از جمله پرداخت حقوق چهار ماهه اول کارورزان، ارائه مشاوره‌های آموزشی، برخی معافیت‌های مالیاتی و...برخوردار می‌شوند.

غنیان با بیان اینکه تاکنون 3500 نفر در استان سمنان در این طرح ثبت‌نام کردند اضافه کرد: علاوه بر این بیش از 150 واحد پذیرنده استان سمنان نیز در این طرح ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه همه ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط نیستند افزود: از مجموع 3500نفری که ثبت‌نام کردند 1890 نفر واجد شرایط برای شرکت در این طرح تشخیص داده شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ضمن دعوت از واجدین شرایط برای ثبت‌نام در این طرح ملی گفت: چنانچه تعداد ثبت‌نام کننده‌های استان به بیش از سهمیه استان برسد، امکان افزایش سهمیه وجود دارد لذا محدودیتی در ثبت‌نام افراد نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار