مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری شاهرود:
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری شاهرود گفت: هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری شاهرود محقق شده است.
کد خبر: ۴۹۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 06 September 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی شهرداری شاهرود،هادی رئیسی با اشاره به اینکه ۹۸ درصد از ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری شاهرود مجهز به سیستم‌های کارت بلیت، جی‌.پی.‌اس و جی.پی.آر.اس شده‌اند، گفت: هوشمندسازی ناوگان یکی از اقدامات مهم این سازمان است.

وی با بیان اینکه بخش اعظم این ناوگان مجهز به سیستم‌های هوشمند شده‌اند، افزود: از طریق نصب این سیستم‌ها می‌توان از لحظه روشن شدن، مسیر طی‌شده، سرعت‌های لحظه‌ای و متوسط اتوبوس، تعداد و میزان توقف‌ها، موقعیت اتوبوس و تعداد مسافر در پیک ساعت اطلاعات کامل را به دست آورد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری شاهرود با بیان اینکه از طریق سیستم جی.‌پی.‌اس می‌توان اطلاعات شناسایی راننده‌ای که کارت خود را در دستگاه قرار می‌دهد را مورد ارزیابی و شناسایی قرار داد، ادامه داد: با نصب این سیستم‌ها امکان ردیابی آنلاین و نمایش موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه مشخص می‌شود.

رئیسی مهم‌ترین اقدامات نصب این سیستم را کنترل زمان‌بندی حرکت اتوبوس در خطوط با توجه به زمان‌بندی تعریف‌شده دانست و گفت: با نصب این سیستم بر روی اتوبوس‌ها گزارش‌های مدیریتی متنوع از کارکرد، مدیریت سوخت، توزیع توقف و حرکت به‌راحتی مشخص می‌شود.

وی از خدمت‌رسانی هشت دستگاه اتوبوس برای ایاب و ذهاب مسافران در روز عرفه و خواندن دعا در مسیرهای گلزار شهدا و شهدای گمنام خبر داد و بیان کرد: ۱۲ دستگاه اتوبوس برای اقامه نماز عید سعید قربان در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری شاهرود خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی اتوبوس‌ها پنج‌شنبه‌های هر هفته برای ایاب و ذهاب شهروندان به وادی‌السلام برقرار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار