فردا؛
به گزارش تابناک سمنان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: راهپیمایی محکومیت نسل کشی میانمار پس از نماز جمعه در سراسر استان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۰۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 07 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی محکومیت نسل کشی مسلمانان در برمه،که پیش از ظهر پنج شنبه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان برگزار شد، بیان داشت: این راهپیمایی روز جمعه همزمان با۱۷ شهریور در سراسر استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی پس از خطبه های نماز جمعه در شهرستان های هشت گانه استان برگزار می شود، افزود: تظاهرات محکومیت دولت دیکتاتور و بودائیان افراطی میانمارو حمایت از مردم مسلمان و مظلوم این کشور با حضور اقشار مختلف مردم متدین و خداجوی دیار قومس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، گفت: ملت بزرگوار استان در کنار دیگر آحاد مردم مسلمان دنیا فردا، جمعه ۱۷شهریورماه۹۶ ضمن محکومیت جنایات علیه مسلمانان، هم صدا با مردم مظلوم مسلمان فریاد مرگ بر استکبار و مرگ بر دیکتاتور سرخواهند داد.

قندهاری بیان کرد: این راهپیمایی در محکومیت دولت دیکتاتور و بودائیان افراطی میانمار و همچنین اقدام ددمنشانه و کشتار وحشیانه مسلمانان این کشور برگزار شده و ملت شریف استان سمنان نسبت به تمام فاکتورهای حقوق بشری که در برمه زیر پای گذاشته شده، اعتراض خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار