رئیس پلیس راه استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه نیمه شب گذشته سرعت بالای موتورسیکلت باعث جان باختن راکب آن شد، گفت: در تعطیلات عید غدیر نظارت پلیس به ویژه در مناطق ییلاقی افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۴۹۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 07 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ حسن خسروجردی با بیان اینکه ساعت دو بامداد گذشته سرعت بالا مرگ در دم راکب موتورسیکلت را در سمنانرقم زد در تشریح حادثه ابراز داشت: در این سانحه یک جوان موتورسیکلت سوار که از جنوب به شمال بلوار بسیج در حرکت بود قبل از پل جهاد واژگون و در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای استان سمنان روان است، افزود: بیشترین حوادث درون شهری را عابران پیاده و موتورسیکلت سواران تهدید می کندلذا استفاده از کلاه ایمنی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند از بروز حوادث تلخ جلوگیری کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان از افزایش نظارت پلیس در تعطیلات عید غدیر خبر داد و ابراز داشت: با توجه به افزایش تردد مسافران در محورهای استان، برای برقراری نظم و امنیت پلیس با مواردی مانند انحراف به چپ، تخلفات حادثه ساز،عدم استفاده ازکلاه ایمنی و صحبت با تلفن همراه حین رانندگی به شدت برخورد می کند و همچنین گشت های محسوس و حضور تیم های پلیس افزایش خواهد یافت.

خسروجردی بابیان اینکه ارتقاء انضباط ترافیکی و کاهش سوانح و تلفات ناشی از آن از اهداف پلیس راه فرماندهی انتظامی استان سمنان محسوب می شود، تصریح کرد: سرعت مجاز در سطح جاده های استان ۱۱۰ کیلومتر در ساعت است و دوربین های ثابت و سیار پلیس راه این موضوع را به صورت جدی مورد نظر قرار می دهند.

وی با بیان اینگه بخش عمده ای از تصادفات شهریور ماه ناشی از خستگی و خواب آلودگی است، افزود: خواب کافی بهترین راه مبارزه با خستگی به شمار می رود و راننده باید حتی المقدور از نیمه شب تا شش صبح رانندگی نکند زیرا خطای رانندگان خسته در شب بسیار زیاد است لذا رانندگان حداقل هر دو ساعت یک بار باید توقف و استراحت کنند و با هوشیاری به مسیر خود ادامه دهند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناسناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
جناب سرهنگ خسرو جردي خسته نباشيد به عرض برسانم كه در تمام طول سال شبها موتور سواران و جوانها كه از وسيله هاي پدر و مادر استفاده ميكنند در تمام شب از 12 به بعد در بلوار قائم در حال كورس هستند لا اقل در بلوار قائم دوربين نصب كنيد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار