دبیر ستاد مرکزی اربعین گفت:قرار است همه موکب‌ها شناسنامه دار شوند تا مشخص باشد موکب‌ها چه نوع خدماتی ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۴۹۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴ 09 September 2017
مجید آقابابایی دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از بازدید کمیته‌های امنیتی، انتظامی، تغذیه و اسکان از مرز مهران خبر داد و اظهار کرد: تمام اقداماتی که برای تکمیل فرآیند‌ها در مرز مهران لازم است، انجام می‌شود و نگرانی خاصی در این مرز نداریم.
وی ادامه داد: بعضی از پروژه‌هایی که برای آسایش بیشتر زائران در مرز مهران پیش بینی شده است، زمان بر هستند و تکمیل آن‌ها چند سال طول می‌کشد اما مواردی که در حوزه‌های زیرساختی، اسکان، تغذیه و کنترل اهمیت دارند، در حال شکل گیری هستند.
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از شناسنامه دار کردن موکب‌های اربعین خبر داد و افزود: ستاد مرکزی اربعین دستورالعملی به کمیته اسکان و تغذیه ابلاغ کرده و قرار است همه موکب‌ها شناسنامه دار شوند تا مشخص باشد که موکب‌ها چه نوع خدماتی ارائه می‌کنند و مسئول آن‌ها کیست.
آقابابایی اضافه کرد: میزبان اصلی زائران مراسم اربعین حسینی، دولت و ملت عراق هستند و ما هم سهم کوچکی در این موضوع داریم بنابراین در راستای کمک رسانی به موکب‌های عراقی تلاش می کنیم.
وی درباره احتمال افزایش تردد زائران اربعین حسینی از مرز مهران اضافه کرد: با باز شدن مرز خسروی بخشی از جمعیت از آنجا تردد می‌کنند، اما فکر نم یکنم که تردد از مرز مهران نسبت به سال قبل، کاهش محسوس داشته باشد لذا تردد از این مرز به اندازه سال گذشته خواهد بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار