معاون آموزش و پرورش سمنان:
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از کسب مدال برنز المپیاد نانوتکنولوژی توسط دانش‌آموز شاهرودی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰ 09 September 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، حسین فولادیان از کسب مدال برنز المپیاد نانوتکنولوژی توسط دانش‌آموز محسن حسن‌پور از دبیرستان شهید بهشتی شهرستان شاهرود خبر داد.

وی اظهار کرد: در ششمین دوره المپیاد نانوتکنولوژی حدود 23 هزار نفر از دانش‌آموزان سراسر کشور حضور داشتند که 32 نفر به مرحله پایانی راه یافتند و در این مرحله نماینده استان سمنان موفق به کسب مدال ارزشمند برنز شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن تبریک برای کسب این مقام باارزش به دانش‌آموز صاحب رتبه و خانواده وی، از مجموعه عوامل مدیریت دبیرستان و مدیریت پژوهشسرای دانش‌آموزی شهرستان شاهرود تقدیر کرد.

فولادیان همچنین از کسب مدال نقره المپیاد علمی در رشته ادبی توسط دانش‌آموز فاطمه عبیری از دبیرستان فرزانگان شهرستان دامغان خبر داد.

وی افزود: تا این لحظه نتایج المپیاد علمی در رشته ادبی اعلام شد که نماینده استان سمنان موفق به کسب این مدال ارزشمند شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: نتایج سایر رشته‌ها نیز در روزهای آتی اعلام خواهد شد که برای چهار نماینده دیگر استان آرزوی موفقیت و کسب مدال داریم.

فولادیان ضمن تبریک این موفقیت به دانش‌آموز عبیری و خانواده وی، از زحمات مجموعه دبیران و مدیریت این واحد آموزشی تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار