برای هر ساعت اعلام شد؛
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان میانگین تردد وسایل نقلیه در جاده تهران-مشهد را ۶۳۴ دستگاه در ساعت ذکر کرد و گفت: این رقم در مقایسه با هفته گذشته ۱۷.۸ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۴۹۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 10 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، احسان منصور کیایی در گفتگو باخبرنگار مهر، ضمن اشاره به حجم وسیع تردد خودرو در تعطیلات منتهی به عید سعید غدیر ازراه های استان سمنان، بیان داشت: آمار تردد از یازدهم شهریورماه تا هفدهمین روز همین ماه به طور میانگین ۳۹۷خودرو در هر ساعت بوده که این خودروها با میانگین سرعت ۸۸ کیلومتر بر ساعت تردد کرده اند.

وی با بیان اینکه این آمار از طریق دوربین های مدار بسته واقع شده در راه های مواصلاتی احصاء شده است، افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی استان حدود ۱۸ درصد از کل تردد بود که خوشبختانه با مدیریت خوب راهور ناجا مشکلات تردد در این نوع خودروها را شاهد نبودیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان همچنین گفت: میانگین نرخ جریان تردد وسایل نقلیه در بزرگراه امام رضا (ع) در بازه روزهای میانی شهریور ماه، ۶۳۴ وسیله نقلیه در ساعت بوده که نسبت به هفته گذشته ۱۷.۸ درصدافزایش یافته است که از مهمترین دلایل آن می توان به نزدیک شدن به پایان تابستان و موج سفرهای تابستانی مقارن با تعطیلات عید سعید غدیر اشاره کرد.

کیایی بیان کرد: بیشترین ترافیک در طی این مدت، در محور گرمسار-آرادان با تعداد ۹۷۲وسیله نقلیه در ساعت ثبت شده همچنینتعداد وسایل نقلیه دارای تخلف سرعت غیرمجاز ۸۵.۹ درصد از کل تردد ثبت شده و تعداد وسایل نقلیه دارای تخلف فاصله غیر مجاز ۲۵.۱۱ درصد از کل تردد ثبت شده است.

در یک روز عادی میانگین تردد خودروها در راه های مواصلاتی استان سمنان ۵۰ خودرو در هر ساعت است.

برچسب ها: ترافیک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار