مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از وجود ۱۱ هزار حامی ایتام در این استان خبر داد و گفت: این افراد طی سال گذشته به یک هزار یتیم استان شش میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی داشتند.
کد خبر: ۴۹۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 11 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، سید جواد رضوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه در استان سمنان یک هزار و ۵۳۶ نفر در طرح محسنین و ۵۰۳ نفر در طرح شفا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند، تاکید کرد: تعداد افراد تحت پوشش این نهاد در سمنان دو هزار و ۲۰۰ نفر است.

وی تصریح کرد: حامیان ایتام در استان سمنان طی سال گذشته چهار میلیارد تومان و طی پنج ماهه نخست سال جاری دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی به فرزندان یتیم داشته اند.

سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان - کراپ‌شده - آینه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنانبا بیان اینکهیک هزار حامی دامغانی از ۱۶۰ فرزند یتیم شهرستان حمایت مالی می کنند، تصریح کرد:همچنین در این زمینه اجرای طرح برآورده کردن آرزوی ایتامدامغانی اجرا شدکه خیران در این طرح۶۳ میلیون تومان به ایتام کمک کردند.

رضوی خاطر نشان کرد: یک هزار و ۵۰۰ نفر حامی در دامغان از طرح های اکرام، محسنین و شفا حمایت مالی دارند که از این تعداد یک هزار نفر در طرح اکرام، ۳۰۰ نفر در طرح محسنین و ۲۰۰ نفر در طرح شفا مشارکت دارند.

رضوی بیان کرد: ۴۰۰ نفر در طرح محسنین و ۸۰ نفر دیگر نیز در طرح شفا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار