جانشین سرپرست حج و زیارت استان سمنان گفت: زائران اربعین حسینی این استان از امروز دوشنبه 20 شهریور 96 برای دریافت روادید باید به سفارت‌خانه عراق در تهران مراجعه کنند.
کد خبر: ۴۹۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 11 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، قدرت الله چتری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هزینه صدور ویزا برای هر نفر 40 دلار به‌علاوه 188 هزار ریال حق دریافتی بیمه است که خدمات بیمه ای نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.


وی با اشاره به پیش بینی اعزام 6 هزار زائر اربعین حسینی از استان سمنان، تصریح کرد: از ابتدای شهریور 96 زائران حسینی از طریق سامانه سماح و 22 دفترخدماتی زائران حسینی اقدام به ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: مرز خروجی کاروان های حسینی استان سمنان برای افزایش رفاه حال زائران با تمهیدات انجام شده به مرز مهران تغییر پیدا کرده است.

چتری با اشاره به این که نرخ کرایه اتوبوس ها از استان سمنان تا مرز مهران نسبت به سال 95 افزایشی نداشته است، خاطرنشان کرد: نرخ کرایه اتوبوس های مسافربری ازگرمسار- مهران 800 هزار ریال، سمنان- مهران 900 هزار ریال، دامغان- مهران یک میلیون ریال و شاهرود- مهران 110 هزار ریال است.

جانشین سرپرست حج و زیارت استان سمنان گفت: چهار هزار نفر از زائران حسینی استان در سال گذشته به عتبات اعزام شدند و پیش بینی می شود در سال جاری به 6 هزار نفر افزایش یابد.

21 دفتر حج و زیارت در مناطق مختلف استان سمنان اعزام زائران را انجام می دهند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: حج و زیارت ، اربعین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار