به گزارش تابناک سمنان، با افتتاح هفت بخش تخصصی در دانشکده دندان‌پزشکی 4500مترمربع به زیربنای آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه شد.
کد خبر: ۴۹۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 12 September 2017
به گزارش تابناک سمنان، دکتر مهدی شادنوش در حایشه این آیین افتتاح که با حضور دکتر همتی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده سمنان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشکده دندان‌پزشکی سمنان در چهار سال گذشته هم از نظر نیروهای متخصص و هم از نظر کیفیت خدمات آموزشی رشد بسیار بالایی داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اعتبارات هزینه شده در این پروژه افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها بالغ بر 35 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این چند پروژه علاوه بر توسعه خدذمات درمانی در سمنان از مهرماه امسال شاهد ارتقاء کیفی محسوسی در آموزش دانشجویان دندانپزشکی استان خواهیم بود.

دکتر شادنوش از افزودن 15 متخصص دندانپزشکی به متخصصان سمنان خبر داد و افزود: تا پیش از این 35 متخصص دندانپزشکی در این دانشگاه مشغول به فعالیت بودند که با جذب این 15 متخصص شمار متخصصین دندانپزشکی در استان به 50 متخصص رسیده و این در حالی است که تا سال 92 حتی یک متخصص دندانپزشکی در استان سمنان فعالیت نداشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با ابراز خرسندی از توسعه خدمات درمانی استان در حوزه بهداشت دهان و دندان گفت: با افتتاح این چند بخش، مردم استان سمنان از دریافت خدمات دندانپزشکی از خارج از استان بی‌نیاز می‌شوند ضمن اینکه شهرستان‌های مجاور نیز می‌توانند از خدمات با کیفیتی که در مراکز استان ارائه می‌شود نیز بهره‌مند شوند.

وی موفقیت های اخیر دانشجویان علوم پزشکی استان سمنان در مسابقات جامع را نتیجه توسعه این خدمات و امکانات آموزشی درمانی دانست و گفت: با راه اندازی بخش های هفتگانه امروز٥٩ يونيت دندانپزشكي به مجموع يونيت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار